https://www.boomplayer.com/30920194_D39688521E
Hi pcbeem, ik heb geen extra info.
Ik denk dat de reraise pre flop wel een goede hand uitstraalt vs een 500 big blind deep speler.
De bet op de flop vind ik vrij laag. Indien hij een overpair heeft QQ-KK-AA en zijn hand wil beschermen tegen een flush, zou ik een hogere bet verwachten.
Ook de turn bet hij niet. Ik denk dat hij hier vaak AK of AQ heeft.
Wat denk jij? Hoe zou jij deze hand hebben gespeeld?
Denk niet veel anders, maar vind je uitspraak over de flopbet wel een interessante. Ik ben geen NL expert (verre van zelfs) maar ik denk dat dit een redelijk standaard bet op flop is.
Je zou de river kunnen overwegen om te bluffen maar daarvoor heb je denk ik extra info nodig over je tegenstander.
Pre-flop callen met TT op een 3bet zonder de actie te sluiten lijkt me wat tricky. Zeker als de orginele raiser over de top gaat zit je in een vervelende spot en je krijgt ook niet de implied odds om te callen voor set value met jouw stack en neig ik zelf naar een fold en als de 3better agressief is kun je ook altijd 4betten, maar het laatste is natuurlijk wel een risico dat je een grote pot uit positie moet spelen of moet folden op een shove.
De rest van de hand lijkt me wel prima gespeeld uit positie, maar lastig om eventueel te bluffen op de river met nog een 2de over kaart op het board en je hebt zelf ook maar een marginale bluf catcher mocht hij weer betten.