Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

K6o in first hand

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
291 Weergaven
yoshiwa
Elite Grinder

allereerste hand vs unknown

flop betten heeft geen zin , niks beter fold en bijna niks slechter callt , terwijl er superveel troep is die turn kan hitten en ik bijna geen kans heb om ingehaald te worden als ie idd troep heeft.
Turn bet ik obv wel since elke 4x , PP en Qx zal callen.
Op dat moment krijg ik minich-r
Slaat echt nergens op gezien ie enkel like 44,TJ,KQ rept want Ax zou ie wel leade i assume , Kx/Qx zou callen , en denk dat zelfs zijn 44/KQ/TJ vaak zouden leaden , maw hij heeft imo gewoon supervaak air. good call?
River bink ik trips en krijg ik een 2/3 lead , en hier twijfel ik echt of ik nog een raise voor value heb.
Ik denk het niet gezien imo zijn range polarised is tussen handen die hij fold en handen die mij beaten , dus lijkt call me best+ dan krijg ik altijd zijn hand te zien en kan ik big chunk of info opdoen

PartyGaming - $2 NL (2 max) - Holdem - 2 players
Hand converted by PokerTracker 4

Hero (SB): $200.00
BB: $130.00

Hero posts SB $1.00, BB posts BB $2.00

Pre Flop: (pot: $3.00) Hero has 6♣ K♠

Hero raises to $4.00, BB calls $2.00

Flop: ($8.00, 2 players) K♥ A♣ 4♠
BB checks, Hero checks

Turn: ($8.00, 2 players) Q♦
BB checks, Hero bets $4.00, BB raises to $12.00, Hero calls $8.00

River: ($32.00, 2 players) K♣
BB bets $23.25

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
Ruleza
BlackMember

Yup I agree zeer gepolariseerde range van hem en je wil gewoon ook zijn hand zien :)

Beantwoorden
Citeren

Zou 6 betten op turn en bet/folden, nu krijg je weer de albekende leveling van ahhhhrhh hij rept zo narrow en arrhhhh mayb inducede ik wel!....

Zelfs nu met deze raise van hem op de turn zou ik folden aangezien ik gewoon weinig blufs verwacht in zo'n spot. Verder zou ik R callen.

Beantwoorden
Citeren