Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Live NL100: lijn op de flop

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
1,188 Weergaven
Trommelboy
Elite Grinder

Gisteren live 1/1 gaan spelen en ik kwam deze zeer interessante hand tegen.
Ik zit op de Button met A♠:K♣: ten-handed. Ik zit met iedereen minimum 200€ diep.

UTG raist 3€.
UTG+1 callt.
MP1 callt.
Mp3 callt.
CO Callt
Hero raises to 24€.
MP1 callt
CO callt.

Flop: K♦:T♥:2♦:
MP checks.
CO checks.
Hero bets 54€.
Mp goes all-in 207€.
Co folds.
Hero ?????

Ten eerste denk ik dat ik al op de flop lager moet gaan betten als ik MP zijn shove niet wil callen.
Ten tweede: ik weet dat we veel beaten maar ben ik eigenlijk niet maximum aan het flippen? Alle sets zitten in MP zijn range want is preflop wel vrij tight. Post-flop gaat die wel makkelijk los met sterke handen. Zelf hebben we ook geen diamond.
Wat doen jullie? had ik de flop anders moeten spelen?

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik denk dat je maximaal half pot op de flop hoeft te betten multi way. Nu de MP speler is check shoving mag je blij zijn als je tegen een draw aan zult lopen en denk ik dat je hier bijna altijd tegen een betere hand aanloopt en zou ik zelf gewoon folden.

Beantwoorden
Citeren
pokerboy198229
PokerStrategist

online bijna altijd. Live weet ik niet zeker

Beantwoorden
Citeren
pokerboy198229
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pokerboy198229
online bijna altijd. Live weet ik niet zeker

Ik had in dezd situaties vaak gefold en het bleek dat villains handen als KJ/KQ/K9 hadden. Online gebeurt dit minder vaak. Live helaas wel.

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

dit is echt gewoon een snapcall (tenzij je eerst bier wil bestellen om t te vieren) . tptk in n 3bet pot terwijl je 27% nodig hebt ofzo? (120 te callen om 440 te winnen).

Verder is je sizing echt ruk - halfpot is meer dan genoeg om je tegenstanders ruimte te laten om fouten te maken (en jezelf voldoende bluff cbets te kunnen laten maken). Je laat voor turn dan een perfecte shove achter). Ook met een halfpotbet fold ik nooit, je hebt gewoon top van je range.

vaak genoeg ben je enorm far ahead... dit folden geeft alleen aan dat je scared money bent.

Beantwoorden
Citeren