Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL100 - KK squeeze

10 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
1,129 Weergaven
LaughingMan85
Elite Grinder

Stacks:
UTG ($100) 100bb
UTG+1 ($67.69) 68bb
CO ($43.28) 43bb
BTN ($93.50) 94bb
Hero (SB) ($114.29) 114bb
BB ($51) 51bb

Pre-Flop: ($1.50, 6 players) Hero is SB K♦ K♥
UTG raises to $3, UTG+1 calls $3, 2 folds, Hero raises to $12, 1 fold, UTG calls $9, UTG+1 calls $9

Flop: 6♥ Q♠ Q♦ ($37, 3 players)
Hero bets $17.50, UTG calls $17.50, UTG+1 folds

Turn: A♠ ($72, 2 players)
Hero checks, UTG bets $33, Hero folds

UTG is 31/23 over 125 handen.
Flop is redelijk kut, haal niet veel value uit een bet maar een bet is nog steeds beter als een call hier imo omdat je anders totaal niet weet waar je staat. Turn is ook weer ugly, totaal geen value meer in een bet dus easy check/fold?

Beantwoorden
Citeren
9 reacties
Rogier
Oldschool Grinder

dus waar sta je na de flop, als je je gedachtegang volgt?

Beantwoorden
Citeren
LaughingMan85 Topicstarter
LaughingMan85
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Rogier
dus waar sta je na de flop, als je je gedachtegang volgt?

Na de flop heb ik enkel nog JJ- beat en die zullen niet gaan betten op de turn vandaar dat een ch/f mij de beste line lijkt te zijn.
Als hij hier gaat betten op de turn heeft ie heel vaak een Q

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

met dat laatste deel ben ik t eens op specifiek deze turn, maar ik denk dat je hier best een flopcehck kan overwegen als je denkt vaak niet 2 straten value te gaan krijgen

Beantwoorden
Citeren
LaughingMan85
Elite Grinder

was ik idd aan het overwegen, is beide niet ideaal imo, flopbet leek me op het moment zelf net iets beter.
Want wat is het plan na een c/c op de flop? Als er de turn opnieuw wordt gebet heb je enkel nog een bluffcatcher en het lijkt me zeer moeilijk om in deze spot profitabel te kunnen gaan bluffcatchen.

Beantwoorden
Citeren
Sjors777
Oldschool Grinder

C/c is erg nice. Hij gaat potentieel zijn hele range omzetten in een bluff. C/c all the way duidelijk. Qx zit niet echt in zijn range. Aq kan, qq vrij unlikely en kq is blockt dus eigenlijk alleen aq. (voor utg) De mp heeft veel vaker een sterk pp (88-tt)

Beantwoorden
Citeren
LaughingMan85
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Sjors777
C/c is erg nice. Hij gaat potentieel zijn hele range omzetten in een bluff. C/c all the way duidelijk. Qx zit niet echt in zijn range. Aq kan, qq vrij unlikely en kq is blockt dus eigenlijk alleen aq. (voor utg) De mp heeft veel vaker een sterk pp (88-tt)

Dit is dus het probleem imo, je gaat jezelf hier vaak outlevelen en 3 straten callen tegen een unknown.
Op de flop zie ik een unknown echt niet vaak betten met pure air 3-way als ik check dus als ie zou betten op de flop bestaat zijn range voornamelijk uit Qx,JJ- en dat moet je er van uit gaan dat ie beseft dat zijn JJ- handen beat zijn na mijn call en dat ie een 3 barrel bluff uit zijn mouw gaat schudden en dat is echt niet EV+ tegen een unknown imo.

Beantwoorden
Citeren

dan toch gewoon bet bet spelen en heb twee keer laten callen met een pair die die dan op de river behind checked voor showdownvalue?!? c/f op river.

Jij gaat in zijn gedachtegang na die squeeze heel veel air hebben. Dan moet je dan ook gewoon doorbarrelen met je KK.

Beantwoorden
Citeren
Sjors777
Oldschool Grinder

Ik check ook op de flop. Ik verwacht niet dat een speler je veel value gaat geven met minder 3way. Maybe tt/jj maar lijkt me niet.
Als de utg nu callt, met nog een speler achter hem ben je redelijk fried tegen zijn range.

Beantwoorden
Citeren

tjah je bet je air hier toch ook? Ik zou hier niet zomaar chekken.

Beantwoorden
Citeren