Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Nl100 - KQo in big blind

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
803 Weergaven
LaughingMan85
Elite Grinder

Stacks:
UTG ($127.64) 128bb
UTG+1 ($381.32) 381bb
CO ($97.20) 97bb
BTN ($103.21) 103bb
SB ($169.61) 170bb
Hero (BB) ($110.96) 111bb

Pre-Flop: ($1.50, 6 players) Hero is BB K♦ Q♣
2 folds, CO raises to $2.50, 2 folds, Hero calls $1.50

Flop: 9♥ A♣ K♥ ($5.50, 2 players)
Hero checks, CO bets $2.50, Hero calls $2.50

Turn: 7♥ ($10.50, 2 players)
Hero checks, CO checks

River: 2♦ ($10.50, 2 players)
Hero checks, CO bets $7, Hero raises to $25

Villain is 22/21, opent 33% vanuit CO en fold 86% to 3bet in CO.
Preflop ben ik nog steeds wat aan het twijfelen wat ik het beste kan doen met een hand als KQo in de blinds aangezien het redelijk vervelend spelen is OOP als je niet hit. Tegen deze villian is het imo echt wel overkill om een goede hand als KQ in een bluff te veranderen maar wat doe je tegen een goede reg die maar 40-50% fold to 3bet?
Flop, standaard ch/c?
Turn, standaard check/folden? Met zijn check hier geeft ie veel info weg namelijk dat ie ofwel niks heeft ofwel een weak made hand
River, check/raise ik hier omdat ie echt niks sterk rep en ik hier wel gemakkelijk flushes rep en hij hier zijn weak ace echt wel moet folden in deze spot of is dat wat too thin en moet ik gewoon voor een blufcatch gaan en callen?

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
TFL999
PokerStrategist

Zou hij hier de turn ook niet behind kunnen checken met een slechte Ax?

Ik denk dat je hier moeilijk zo een flush kunt reppen op de river, je checkt zowel turn als river, zou je de river ook checken met een flush? Kans toch wel erg groot dat hij met Ax behind checkt.

Beantwoorden
Citeren
LaughingMan85 Topicstarter
LaughingMan85
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door TFL999
Zou hij hier de turn ook niet behind kunnen checken met een slechte Ax?

Ik denk dat je hier moeilijk zo een flush kunt reppen op de river, je checkt zowel turn als river, zou je de river ook checken met een flush? Kans toch wel erg groot dat hij met Ax behind checkt.

Idd, ik verwacht wel vaak dat ie hier met een weak made hand als een slechte Ax zal behind checken op de turn die ik dan kan doen folden op de river met mijn check raise.

Op de river ga ik hier inderdaad soms check/raisen met een flush. omdat met een bet op turn of river je ook praktisch geen value zult halen dus laat ik hem soms gewoon nog eens bluffen of thin valuebetten.
Als je niet zou weten wat ik heb kan ik ook niet veel anders hebben buiten een flush omdat ik met Ax wel gewoon zou callen dus heb ik in principe enkel flushes (en Kx die ik in een bluff verander natuurlijk)

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

Tegen fishy villain kan je deze oop idd wel flatten, IP is het maybe nog wel een value3bet. Vs goede regs met ~50% foldto3bet zou ik hem liever flatten denk ik en pot klein houden, omdat we oop zitten en skilledge is ook twijfelachtig oop vs goede reg.

As played:

Flop call ik ook altijd wel.
Turn is dan op blanks ook een ch/f. Maar je zou hier ook al kunnen ch/r als bluff lijkt me en die doorzetten op de river.

River is nice move, zijn line duidt heel erg op weak Ax zoals je zegt, dus is een ch/r wel nice.

Beantwoorden
Citeren