Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL100SH A5 nutFD vs weerstand

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
203 Weergaven

$0.5/$1 No Limit Holdem
5 players
Converted at weaktight.com

Stacks:
UTG ($44.98)
Hero (CO) ($100.00)
BTN ($73.07)
SB ($120.71)
BB ($191.38)

Pre-flop: ($1.50, 5 players) Hero is CO A♣ 5♣
1 fold, Hero raises to $3, 2 folds, BB calls $2

Flop: 9♣ K♠ 8♣ ($6.50, 2 players)
BB checks, Hero bets $4, BB raises to $14.50, Hero calls $10.50

Turn: J♥ ($35.50, 2 players)
BB bets $22, Hero calls $22

River: J♠ ($79.50, 2 players)
BB checks, Hero checks

Final Pot: $79.50

dus, krijg ik de implieds op de turn? moet er maar 50 uithalen op de river en dat lukt wel met zon grote pot denkik :)
na zijn check op de river check ik graag maar achteraf bekeken had ik mss moeten pushen? lijkt dat hij zelf op een draw staat en die J is wel een leuke kaart want moest ik AK hebben beat ik nu elk ander 2 paar behalve KJ natuurlijk :)

groeten

3 reacties
iamthedanger
BlackMember

fold flop :(

TychovE
Legacy Member

Ik vind em wel goed gespeeld, een river shove zou wel heel sexy zijn, dan moet je wel de read hebben dat de villain bet voor value op de river en checkt als hij weak is.

Flop zoiezo niet folden.

Timor83
Elite Grinder

Ik bet meer op de flop, 5$ ofzo.

Ik vind een call na zijn reraise op zich niet verkeerd, maar ik opteer toch altijd eerder om de hand snel te spelen en te 3-betten naar 43$. Je ligt alleen echt achter tegen 2paar+ (en zelfs tegen een range van 88-99,89s heb je nog 28%, imo is zijn range hier veel wijder) en bovendien daalt je equity gevoelig op de turn. Een bijkomend voordeel hiervan is dat je op de turn geen lastige beslissing meer hebt wanneer die brickt. Je stacksize is niet optimaal en dat is eigenlijk het enige nadeel aan deze move (vooral wanneer Villain besluit je 3-bet te callen ipv te pushen waardoor het voordeel van de turn teniet wordt gedaan), maar imo zijn de voordelen > nadelen. Villain kan hier mogelijks zelfs afbetalen met een zwakkere draw (TcJc bvb) waartegen je zelfs niet moet verbeteren om te winnen. Komt daarbij nog dat sommige aggro tegenstanders ook wel weten dat dit geen verkeerd board is om te gaan check/raisen met air/pp omdat het voor jou lastig verderspelen is met een hand als TT-QQ of KT.

Zoals gespeeld lijkt Villains hand op de river op een 89 hand die gecounterfeit is door de river of een gemiste draw, mss ook een sterke K. Ik zie hem hier eigenlijk zo goed als nooit checken om een bluf uit te lokken met een gemaakte hand omdat de pot te groot is. Indien hij wel zo'n denker is, more power to him. De vraag is dan of je hem van z'n hand af kan krijgen: ik denk niet dat ik het zonder reads zou proberen maar mss wel met reads.