Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

onderwerp

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
735 Weergaven
kalakaja
PokerStrategist

Ik zat weer eens tegen een reg te spelen :D maar mocht ook wel want was toch een belg :coolface:

had in het begin een stack naar hem toe gespewt maar liep hem verder wel te pwnen. hij opende te veel buttons naar 3x en cbette te veel enzo, dus had al wat nice bluff checkraises en calldowns gemaakt. Ik c/r hier voor value (weet niet wat ik vs 3b zou doen) en barrel wederom voor value. river card coördineert met het board en ik pussy out maar ik zou wel oren hebben naar een valuebet hier. hij bet dan 54 in 69 hier en mja hij heeft bijna geen value hands hier om zo te betten eigelijk maar ook bijzonder weinig busted draws.. denk zonder verdere reads net een fml fold hier toch?

Hero (BB): $131.81
SB: $163.09

SB posts SB $0.50, Hero posts BB $1.00

Pre Flop: (pot: $1.50) Hero has A♠ 9♦

SB raises to $3.00, Hero calls $2.00

Flop: ($6.00, 2 players) 9♠ 7♦ 4♠
Hero checks, SB bets $4.00, Hero raises to $12.00, SB calls $8.00

Turn: ($30.00, 2 players) 2♣
Hero bets $20.00, SB calls $20.00

River: ($70.00, 2 players) 6♣
Hero checks, SB bets $54.00

Beantwoorden
Citeren
5 reacties
DeLau
Elite Grinder

Zou het hier wel callen denk ik. TPTK HU right? :D

Hij heeft hier toch juist wel wat busted draws? JT, 86, spades. + als je de flop al wat hebt geraised speelt hij wellicht wat looser terug.

Beantwoorden
Citeren
kalakaja Topicstarter
kalakaja
PokerStrategist

Ja ik was vergeten dat we wat dieper zaten, @ 100bbs diep had hij wrslk wel ze open enders met flushdraws gestacked? denk ik dan, en dat zijn er behoorlijk wat. Maar hij zal ze draws idd verder wel defensief hebben gespeeld omdat het net wat te spewy is die daar te stacken op de flop

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa
Elite Grinder

achteraf gezien ben ik eigl meer van van : raise flop groter , bet T close to pot , shove R
Hij gaat elke 9x sowieso callen gezien history .
Sets en overpairs moeten opde F atleast overwegen om te raisen (timingtell kan handig zijn daar). Je krijgt meer value uit draws op die manier .
Als draw aankomt kan je checken ,gezien hij eigl either weak sd heeft of een draw , en hij zijn weak sd niet zal in een bluf veranderen.
Voordeel is ook dat als je Flop groter raised en de T dan groot doorbet , de R echt superbluffy overkomt , omdat je je range lijkt te polarisen naar ofwel sets/overpairs (maar die zijn vrij zeldzaam gezien je pre zou 3betten) en draws (er zijn er genoeg die je zo kan spelen)
Soms ga je een TT zien of een 77 , maar vaker krijg je calls van 98 en van die shit imo :)

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa
Elite Grinder

as played either bet (groot , je wil dat ie enkel call overweegt met alles wat je beat , en gn raise) ofwel ch-c (om hem al zijn draws te laten bluffen , maar je mist value uit 9x enzo)

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

welke draws zie jij in zn range yoshiwa? bijna alles wat redelijk connected is qua flushdraws kan de flop 3betten, of verwacht je dat handen als lets say...J8s niet flop 3betten?

voor mij is t echt close tussen een grote bet (omdat wij de NFD kunnen hebben en hij 9x kan callen dus) en een checkfold (hij heeft NFD niet en meeste strong hands hebben genoeg equity van hem om flop te 3betten. voorderest komen er wat straights aan + Q9 vbet wss niet namelijk :( )

Beantwoorden
Citeren