Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

TJ rivered straight

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
181 Weergaven
yoshiwa
Elite Grinder

Dude was behoorlijk tight , opende maar 50%

cbette F maar 50% , bette de T wel altijd als ik niet stabde op T, daarom dat ik liever chr dan stab.
River bet ik uit voor value vs 2P en worse straights (hij vbette tp niet altijd op flop)
Dan krijg ik de raise om men oren , en zit ik echt hard te balen.... Dude heeft 1,9 AF in total en heb em nogniet veel vreemde stuff zien doen , fold ok?

PokerStars - $2 NL (2 max) - Holdem - 2 players
Hand converted by PokerTracker 4

Hero (BB): $164.46
SB: $79.17

SB posts SB $1.00, Hero posts BB $2.00

Pre Flop: (pot: $3.00) Hero has T♠ J♦

SB raises to $4.00, Hero calls $2.00

Flop: ($8.00, 2 players) 2♣ 7♦ 6♦
Hero checks, SB checks

Turn: ($8.00, 2 players) 9♥
Hero checks, SB bets $6.00, Hero raises to $14.00, SB calls $8.00

River: ($36.00, 2 players) 8♦
Hero bets $18.00, SB raises to $48.00

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
PtiiiPtaaa
PokerStrategist

Ben echt verre van een headsup pro, maar ik denk laat ik toch is een poging wagen.

Kan je flushdraws niet uit zijn range wegstrepen doordat hij de flop terugcheckt? Met een cbet percentage van 50% lijkt me dat hij al zijn flushdraws hier altijd doorbet.

Daarnaast vind ik je checkraise op de turn echt heel erg klein (of is dat standaard, en heb ik geen idee :P ?)

Ik denk dat hij daarom de turn vrij wijd peeled, en daarom een hoger percentage handen in zijn range heeft waar hij op de river nog een move mee wil maken? Daarnaast lijkt mij dat zijn river raise ook nog bestaat uit Tx, waardoor je ook nog een aantal combinaties van zijn value range beat?

Benieuwd hoe hard ik geflamed word :f_love:

Beantwoorden
Citeren

nee pcies wou ook zeggen dat ie zker een hoog% vd tijd gewoon fd's cbet en die amper in zn range heeft. ik denk in zon spot eerder aan een 3b voor value dan een fold :D

je bet super inducive en ie kan spewe maar Tx zal ie ook zker voor value raise (zou ik ook doen). Je ch.r T idd klein en zou dat ook groter doen om geen loose calls te krijgen. Zie m nu wel like a lot gutter overs callen waar een flink deel Tx bij zit.

anyway zou dus iig callen, ik zie nu de stacksizes en zou m gewoon ai zetten. denk dat er wel voldoende value inzit zou surprised zijn als ie n flush heeft

Beantwoorden
Citeren