Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

(25NL SH) Allin Call op de flop?

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
151 Weergaven
sandercvo
PokerStrategist

Na 7 handen leek villian aardig actief te zijn, daarom 3bet ik met KJS in deze spot. Is het een call op de flop?

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.1/$0.25 No-Limit Hold'em (4 handed)

Known players:
[tg]BU$25.00:///////;SB$39.19:///////;BB (Hero)$23.30:///////;CO$16.81:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BB with J:h, K:h.
2 folds, SB raises to $0.75, Hero raises to $2.40, SB calls $1.65.

Flop: ($4.8) 2:s, 6:s, K:s (2 players)
SB checks, Hero bets $3.20, SB raises to $36.79, Hero calls $17.70.

Turn: ($62.49) 5:h (2 players)

River: ($62.49) 5:d (2 players)

Final Pot: $62.49.
Results follow:

Beantwoorden
Citeren
1 reactie

Ter zijde: ik zou er voor zorgen dat ik altijd 100b diep zit. Ook is 7 handen niet echt meer dan een heel erg vage indicatie.

Jij moet al best veel 3betten en hij moet al veel terugspelen daarop om te kunnen KJs 3betten voor value imo. Je zit echter wel in positie dus als je overtuigd bent dat je genoeg reads op hem hebt en hem kan outplayen door IP grotere potten te spelen dan is het wel fine. Ik prefereer echter een call gewoon ook omdat je op een 4bet een erg mooie hand moet wegsmijten. Dan 3bet ik liever met T9s in deze spot, dan is er ook minder kans dat je dominated bent en kan je zonder probleem folden op een 4bet.

Op de flop vind ik het een fold. Het probleem is dat op zulke boards gewoon bijna niet geblufft wordt. Zijn range hier heeft jou dood (sets, flushes) of heeft pakken equity vs jou (handen met n spade), dus ik zou folden.

Beantwoorden
Citeren