Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 25nl tpgk vs flop/turn donk

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
123 Weergaven
lomyst
PokerStrategist

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;CO$22.63:05/60 /0 /2.0/50 /0 /-/50 ;Hero$25.00:///////;[/tg]
0.1/0.25 No-Limit Hold'em (5 handed)
Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.68 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with Q♦, K♠
MP3 folds, CO calls $0.25, Hero raises to $1.25, 2 folds, CO calls $1.00.

Flop: ($2.85) Q♥, 4♠, 5♠ (2 players)
CO bets $1.00, Hero calls $1.00.

Turn: ($4.85) 7♥ (2 players)
CO bets $1.50, Hero calls $1.50.

River: ($7.85) 6♣ (2 players)
CO checks, Hero bets $4.00, CO calls $4.00.

hmz.. wist nog niets over villain, moet ik hier ergens raisen? en kan de river bet? kleiner misschien?

3 reacties
Fladdermouse
Oldschool Grinder

Ik denk dat ik de flop wel raise. CO kan hier proberen om zo goedkoop mogelijk te drawen.
Die riverbet vind ik maar nipt. Elke 3 en 8 beaten jouw hier en ik verwacht ook veel draws in CO zijn range die nooit kunnen callen zonder dat ze gehit hebben.

Fredjen
Elite Grinder

Flop raisen, beschermen tegen draws + je komt te weten of villain een set heeft ( openlimp/call preflop = PP? ) .

Die riverbet ja... Je size is al meer dan half pot villain moet al super fish zijn om die nog te callen met QT of QJ. Nu bekijk de hand, je hebt op de river wel showdown value maar kan je hand een raise weerstaan? Nee, want als je een raise called beat je enkel een missed FD (QJ ofzo daargelaten). Dus beter behind checken op river IMO.

Nu weet ik niet of je hier aan dacht maar zo de openlimp/call preflop is wel veel een PP (op NL25) dus als je een ruime history hebt met villain en je hebt dit al een paar keer ondervonden dat hij bvb 99, TT, JJ zo speelt kan je river eventueel vbetten maar zou dan toch aanraden dit lager te doen (~1/3pot) en het niet doen op zo'n wet board.

Nu in elk geval heb je een hand met SDvalue, villain is unknown en board is drawy dus zou de reflex moeten zijn om zo goedkoop mogelijk naar SD te gaan.

Rogier
Oldschool Grinder

villain callt wel 2 bets met een flushdraw of queen of 67, dus ik bet 2 straten en check river erg snel behind gezien dat mn hand waarschijnlijk wel de beste is, maar je wordt gewoon niet called door minder ;)