Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

30NL QJs mooie hand

10 Berichten
7 Gebruikers
1 Reacties
1,752 Weergaven
pokerboy198229
PokerStrategist

Mijn donk is questionable, maar ik probeer daarmee mijn hand een beetje te camoufleren en als ik te veel actie krijg, kan ik alsnog folden.

Hand Information
No Limit, 0.3 BB (6 handed).
Hand History converter courtesy of pokerhandreplays.com

Table Information
Seat: 1 Player 1 ($13.13) Dealer
Seat: 2 Hero ($32.43) Small Blind
Seat: 4 Player 4 ($35.68) Big Blind
Seat: 6 Player 6 ($12.15)
Seat: 7 Player 7 ($31.2)
Seat: 9 Player 9 ($30.9)
Dealt to Hero
Q♥J♥

Preflop (Pot:0.45)
Player 6    CALL $0.3
Player 7    CALL $0.3
Player 9    RAISE $1.5
Player 1    CALL $1.5
Hero    CALL $1.35
Player 4    CALL $1.2
Player 6    FOLD
Player 7    FOLD

Flop(Pot: $6.6)
T♥3♥2♠

Hero    BET $3.9
Player 4    CALL $3.9
Player 9    FOLD
Player 1    CALL $3.9

Turn(Pot: $18.3)
T♥3♥2♠5♥

Hero    BET $8.55
Player 4    CALL $8.55
Player 1    ALL-IN
Player 4     $0.82
Hero     $0.82

River(Pot: $43.13)
T♥3♥2♠5♥6♣

Hero    ALL-IN
Player 4    CALL $18.48
Showdown:
Player 1 SHOWS
4♠6♠
Hero SHOWS
Q♥J♥
Player 4 SHOWS
K♠K♥
Hero wins  the side pot : $40.24
Hero wins  the main pot : $2.89

Beantwoorden
Citeren
9 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Misschien verstandig om de uitkomst van de hand de volgende keer weg te laten of in een spoiler te doen. Dit om invloed op je feedback dat je krijgt daarop uit te sluiten. Ook kan het helpen om informatie die je hebt over de spelers bij te zetten mocht je die hebben.

Ik denk dat pre-flop callen uit positie al close zal zijn na een best grote raise van speler 9.
Al speelt deze hand natuurlijk vrij goed post-flop.

Tegen een onbekende spelers had ik zelf vaak voor de check/call optie gegaan met de flush draw. Aangezien je ook weer niet wilt dat de pot opgeblazen wordt nu je alleen nog maar een draw hebt in een multi way pot door je donk. Al pakt het nu wel goed uit natuurlijk.

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd
Oldschool Grinder

Een passieve lijn lijkt me beter hier.

Beantwoorden
Citeren
Trommelboy
Elite Grinder

Met de nutFD kan leaden maar ik zou hier eerder opteren voor check/call ook multiway. Je krijgt dan oop wrs ook betere odds longterm om te callen.
terribad stackoffs van je tegenstanders haha

Beantwoorden
Citeren

fold preflop lijkt me beter al is het close, zeker als je ziet dat je 4 handed uitkomt, als je dan ook nog eens een goed idee hebt hoe je value kan halen is het oke met al die vissen in de hand. Je hebt wel de ideale posiitie omdat als jij checkt, de BB moet betten en de twee andere spelers tussen jullie inzit. Die limpcallende vissen jaag je weg door je donkbet als UTG raist.
Wel zal ik liever zelf c/c met een draw en hopen dat je iets moois oppakt op de turn (98KA geeft je in ieder geval 3 tot 6 outs extra) en makkelijker de odds krijgt.
Met een valuehand setjes two pair en zo kan je flop wel leaden en get it in spelen.

Beantwoorden
Citeren
Trommelboy
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door honesty44
fold preflop lijkt me beter al is het close, zeker als je ziet dat je 4 handed uitkomt, als je dan ook nog eens een goed idee hebt hoe je value kan halen is het oke met al die vissen in de hand. Je hebt wel de ideale posiitie omdat als jij checkt, de BB moet betten en de twee andere spelers tussen jullie inzit. Die limpcallende vissen jaag je weg door je donkbet als UTG raist.
Wel zal ik liever zelf c/c met een draw en hopen dat je iets moois oppakt op de turn (98KA geeft je in ieder geval 3 tot 6 outs extra) en makkelijker de odds krijgt.
Met een valuehand setjes two pair en zo kan je flop wel leaden en get it in spelen.

Fold pre beter? Why?

Beantwoorden
Citeren
Pistoleroo
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Trommelboy

Fold pre beter? Why?

Omdat het nitring is. Omdat je OOP zit. Omdat je hand vaak wordt gedomineerd. Omdat je preflop de actie niet sluit.

Beantwoorden
Citeren

en de vissen zitten ondiep, weinig info, kans is groot op grotere fouten van jouw kant dan aan de kant van villains.
Hoe haal je value op Qxx of Jxx zonder dat je jezelf loopt te townen.
Een fold lijkt nitty maar deze hand is minder lekker dan dat die er uitziet.

Beantwoorden
Citeren
pokerboy198229 Topicstarter
pokerboy198229
PokerStrategist

en de vissen zitten ondiep, weinig info, kans is groot op grotere fouten van jouw kant dan aan de kant van villains.
Hoe haal je value op Qxx of Jxx zonder dat je jezelf loopt te townen.
Een fold lijkt nitty maar deze hand is minder lekker dan dat die er uitziet.

Ik was deze hand al vergeten, joh, moest nog even nalezen. Maar bedankt voor je tip, ik neem hem zeker mee.

Beantwoorden
Citeren
Hesticus
PokerStrategist

Preflop is een fold. We kunnen hier niet 4-bet bluffen in een mw pot en callen staan we ontzettend achter en worden we gedomineerd in alle mogelijke wegen.

Beantwoorden
Citeren