Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Fullhouse vs fullhouse

10 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
5,455 Weergaven
salah
Legacy Member

Kan iemand uitleggen wat ik hier verkeerd doe? ik lijk altijd mijn limiet te verslaan en dan ga ik er uit tegen een cooler of bad beat.. ligt dit nu aan pokerstars of aan mezelf? ik word gedemotiveerd hierdoor, zeker daar dat er op het internet een pak reviews te vinden zijn dat pokerstars 'rigged' is. Ik heb een iq 140+ en heb brons tot een bepaald niveau helemaal uitgelezen.. normaal zou ik deze limiet aan moeten kunnen, bovendien had het er ook alle schijn van. Ik merk soms dat ik na een cooler of bad beat beetje uit mijn lood ben geslagen en ga dan met meerdere kaarten mee dan gebruikelijk.. ik merk het op en verbeter mijn houding.. Maar met sommige kaarten moet je gewoon all in of callen.. en toch ga je eruit.. wat doe ik bv met deze hand verkeerd... ( ik ben een amateur op dit forum en eigenlijk op wat potjes met vrienden na een beginner dus ik heb het in eigen woorden proberen te formuleren)

H= harten
kl= klaveren
ko= koeken
S = schoppen

Hero: 2H5H BB
mp1: A KL 5 ko
preflop:
Hero check
mp1 check
Flop:
Ako 7kl 2s
hero check
mp1 check
Turn:
Ako 7kl 2s 5s
hero bets 3BB
mp1 call
River:
Ako 7kl 2s 5s 5kl
hero check
mp1 bets 6 bb
hero raiset 12BB
Mp1 3bet 24BB
Hero All in (80bb)
Mp1 call

Beantwoorden
Citeren
9 reacties
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Leuk dat je hier komt kijken! :)

Hoeveel handen heb je al gespeeld op PokerStars? Sample maakt namelijk behoorlijk uit.

Verhalen over rigged zijn, zijn er vele, maar wanneer je wat beter kijkt, zie je meestal dat er niet goed werd gespeeld of gewoon sprake is van domme pech. Mensen onthouden nu eenmaal beter pechgevallen, dan wanneer ze aan de goede kant van de uitkomst stonden. Deze hand lijkt mij op het eerste gezich gewoon pech, maar je had hem ws. wel anders kunnen spelen. Dat is nu echter lastig te beoordelen.