Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL 25 160 BB deep AQ

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
118 Weergaven
Jayrikh
Oldschool Grinder

Met deze hand ben ik absoluut niet blij, hoe ik hem speelde.

1) Sqeeuze of niet? Als ik sqeeuze, naar 4.25. Typte verkeerd.
2) cbet op deze droge flop of niet?
3) Hij min raise, fold/call/shove. Ik vond een shove te overplayed, hij kan overpair hebben en eventueel een set..? Fold te weak imo, dus ik call met de intentie te c/f als ik niet improve? Hebben nog 100 bb behind.
4) Turn kan ik niet weg imo

Gast speelde 57/28 over 95 handen, met ene fold to 3bet van 0 en weinig postflop stats. Behalve fold to cbet 15....

Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $0.25(BB) Replayer
SB ($25)
Hero ($42.39)
UTG ($43.58)
CO ($25.80)
BTN ($25)

Dealt to Hero Q♥ A♦

UTG raises to $0.75, CO calls $0.75, fold, SB calls $0.65, Hero raises to $3.25, UTG calls $2.50, fold, SB calls $2.50

FLOP ($10.50) Q♣ 3♦ T♠

SB checks, Hero bets $5.50, UTG raises to $11, SB folds, Hero calls $5.50

TURN ($32.50) Q♣ 3♦ T♠ Q♦

Hero checks, UTG bets $29.33 (AI), Hero calls $28.14 (AI)

2 reacties

vind hem wel goed gespeeld eigenlijk, UTG is een aggro fish ofzo, dus hij kan een wijde range preflop openen. Je moet inderdaad wel groter 3betten.

Op de flop heb je TPTK, het enige wat ik me afvraag is of je hier voor pot control kan gaan op de flop ivm deep zijn..

De minraise van de fish flat ik ook aangezien je hem dan de ruimte geeft om bluffs door te zetten en slechtere Qx combinaties te laten betalen. Zie ze hier vaak met een best wijde range minraisen bestaand uit oa PP, TPNK/MPTK overpair of set/draw.. Turn moet je dan natuurlijk callen.

DeKuip
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door markuselitus
vind hem wel goed gespeeld eigenlijk, UTG is een aggro fish ofzo, dus hij kan een wijde range preflop openen. Je moet inderdaad wel groter 3betten.

Op de flop heb je TPTK, het enige wat ik me afvraag is of je hier voor pot control kan gaan op de flop ivm deep zijn..

De minraise van de fish flat ik ook aangezien je hem dan de ruimte geeft om bluffs door te zetten en slechtere Qx combinaties te laten betalen. Zie ze hier vaak met een best wijde range minraisen bestaand uit oa PP, TPNK/MPTK overpair of set/draw.. Turn moet je dan natuurlijk callen.

Sluit ik me bij aan, inderdaad ook gezien zijn stats :)