Yow, een nieuwe SH convert reporting for duty.
Poker Stars $25.00 No Limit Hold'em - 6 players
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter
MP: $27.36 - VPIP: 17, PFR: 17, 3B: 11, AF: 1.0, Hands: 77
CO: $32.45 - VPIP: 22, PFR: 21, 3B: 15, AF: Infinity, Hands: 72
Hero (BTN): $32.91 - stats aan deze tafel weet ik niet meer, HEM pakt de hele database, inclusief mijn FR stats (lolnit).
SB: $25.00 - VPIP: 16, PFR: 13, 3B: 0, AF: NaN, Hands: 32
BB: $25.00 - VPIP: 14, PFR: 9, 3B: 9, AF: Infinity, Hands: 22 - fit/fold speler tot nu toe
UTG: $26.09 - VPIP: 18, PFR: 13, 3B: 4, AF: 1.0, Hands: 68 - fold to 3-bet 100% (2), 100% c-bet (2)
Pre Flop: ($0.35) Hero is BTN with A
K
UTG raises to $0.75, 2 folds, Hero calls $0.75, 1 fold, BB calls $0.50
Flop: ($2.35) T
3
Q
(3 players)
BB checks, UTG bets $1.50, Hero calls $1.50, BB folds
Turn: ($5.35) 6
(2 players)
UTG checks, Hero bets $3.00, UTG calls $3
River: ($11.35) Q
(2 players)
UTG checks, Hero bets $7.00
Pre-flop: villain is aardig tight. Geen groot sample, maar hij heeft tot nu nog alles gefold op 3-bets, daarnaast opent hij UTG en is zijn range dus op z'n sterkst. Daarom de flat pre-flop IP met AKo, om gedomineerde Ax in zijn range te houden en me niet te isoleren tegen beter, omdat ik niet verwacht dat ik tegen deze villain voor value kan 3-betten.
Flop: de BB ben ik niet zo bang voor, da's een fit/fold weaktight speler die uit positie geen gekke dingen zal doen. UTG c-bet redelijk klein op een drawy board 3-way. Ik heb twee overs en een gutshot to the nuts, en een backdoor 2nd-nutflushdraw. Omdat ik in positie zit besluit ik hier te floaten, mocht villain een sterke hand hebben dan heb ik best veel implied odds om mijn gutshot te hitten, wanneer villain niet al te sterk staat dan heb ik m'n twee overs, backdoorflushdraw en positie om druk uit te oefenen op de turn en river.
Turn: villain checked de 3e ♠ en ik denk niet dat hij dit ooit doet met een sterke hand als een set of bijvoorbeeld Qx omdat die hier bijna altijd zouden betten om te protecten tegen het drawy board. Dus wanneer villain check/called geef ik hem hier vooral middelmatige showdown handen zoals JJ, 88, 99 met een ♠, Ax handen met een ♠. Het is een kleine range, maar ik zie niet in met welke andere handen hij zo zou spelen. Ik bet hier trouwens omdat ik best veel equity heb tegen villains range, veel betere handen als kleine pocketpairs kan laten folden en omdat er veel rivers zijn waar ik kan hitten of mijn bluf door kan zetten.
River: paired de Q. Zoals ik al zei verwacht ik niet dat villain hier vaak Qx zal laten zien met zijn passieve line op een drawy board, dus zelfs als zijn range sterker is dan ik dacht en bijvoorbeeld ook nog AA/KK bevat, dan denk ik dat ik die met een goede riversizing ook nog wel kan laten folden omdat villain dan enkel een blufcatcher heeft. AA/KK is wel echt de top van zijn range hier imo en ik schat zijn range nog een stuk zwakker in dan dat. Eigenlijk verwacht ik dat villain hier praktisch altijd gaat folden wanneer ik de river bet. $7,- lijkt me wel een aardige sizing, het zorgt voor genoeg foldequity en zo kan ik Qx hier ook valuebetten.
Thoughts?