Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Nl 25 - Aq

9 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
229 Weergaven
Jayrikh
Oldschool Grinder

Ik call hier omdat ik liever niet 3bet en AQ OOP speel. De BB sqeeuzed, hij heeft een 3bet van 12% en sqeeuze van 18% over 350 handen, kan ik 4bet bluffen of is het zo wel goed? Ik denk dat ik wel voor lig tegen zn range..
Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;Hero$36,90:///////;BB$35,00:341/26 /23 /4,1/19 /37 /92 /50 ;BU$27,30:36/19 /22 /-/20 /40 /100 /100 ;[/tg]
0,1/0,25 No-Limit Hold'em (5 handed)
Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.69 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with A♣, Q♦
2 folds, BU raises to $0,75, Hero calls $0,65, BB raises to $3,25, 2 folds, BB gets uncalled bet back.

Final Pot: $2,25

8 reacties
Rogier
Oldschool Grinder

.

maar als je hier called speel je de hand dus verder OOP en dat is met AQo toch ook zeker niet prettig?

lijkt me eerder gewoon beter te 3betten preflop om de pot gewoon daar op te pakken, nu vraag je om gesqueezed te worden en tenzij je dan called om die overactieve squeezer te trappen zorgt dat toch enkel voor onaangename spots?

Nox

Rogier
Oldschool Grinder

ben t ermee eens dat AQ normaal wel een 3bet is, maar als je t hier flat doe je t omdat de BB een squeezemonkey is

En dan ga je dus ook gewoon broke als je of je Q of je A hit?En hoe dan juist?
laten bluffen en calldown maken of checkraisen?

En stel bijvoorbeeld je krijgt een Q :spade: 7 :heart: 3 :club: flop waar op turn en river geen draws oid op aankomen maar villain bet 3x hard door?

kan eraan liggen dat ik gewoon niet graag OOP speel in squeezed pots maargoed :)

Nox

Rogier
Oldschool Grinder

aight, ik wilde hier nog even op terugkomen.

min of meer, als BB echt veel te wijd squeezed is een 4bet (of zelfs een directe shove) gewoon profitabel. min of meer is OOP gay en is direct shoven een makkelijke manier om de hand te spelen (en OOP willen we moeilijkheden uit de weg gaan).

Rogier
Oldschool Grinder

lol fuck, dat was voor 100bb.

Rogier
Oldschool Grinder

aighttttt, ik ga deze even door iemand anders laten bekijken. dit is best shaky ><

iamthedanger
BlackMember

Je hebt wel 55% tegen zijn range ongeveer, als hij 18% squeezed over [ ] sample. Ik denk dat 4betten altijd profitabel is en callen ook zeker profitabel is (omdat hij gewoon wss met ATo+ en wat random Axs squeezed die je crushed en QTs+, KQo etc.)

Ik zou callen als het een aggro monkey was (bet bet bet speler)
4betten als hij aggro is pre en relatief passive postflop.

Tegen aggro monkeys -> hangen zichzelf post (als je 4bet pre haal je wel wat value maar mis je veel post, en mss jammed ie zelfs pp, hoewel unlikely)
Tegen passive postflop -> als je hit krijg je relatief weinig $$$ binnen, dus hier ligt je grootste winst wss bij preflop 4betten.