Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Nl 25 JJ

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
100 Weergaven
karatsj
PokerStrategist

Poker Stars, $0.10/$0.25 No Limit Hold'em Cash, 6 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

CO: $27.26 (109 bb)
BTN: $25 (100 bb)
SB: $30.97 (123.9 bb)
Hero (BB): $28.48 (113.9 bb)
UTG: $25 (100 bb)
MP: $22.64 (90.6 bb)

Preflop: Hero is BB with J J
UTG raises to $1, MP calls $1, 3 folds, Hero calls $0.75

Flop: ($3.10) 2 7 2 (3 players)
Hero checks, UTG checks, MP bets $0.25, Hero raises to $2.25, UTG folds, MP raises to $4.25, Hero raises to $8, MP calls $3.75

Turn: ($19.10) 2 (2 players)
Hero bets $10, MP raises to $13.64 and is all-in, Hero calls $3.64

River: ($46.38) K (2 players, 1 is all-in)

Results:

Spoiler

$46.38 pot ($2 rake)
Final Board: 2 7 2 2 K
Hero showed J J and lost (-$22.64 net)
MP showed Q 2 and won $44.38 ($21.74 net)

Zelfde villain als aa hand, speelt 58/40, 3bet: 32, af: 2.36 en wtsd 40 over 60 handen.

Prf maak ik geen 3bet omdat tag reg daar utg opent en ik me met een 3 bet enkel valuepwn tegen zen range waarmee hij zal trugspelen. Flop maakt villain een clickback 3bet en hier heb ik men twijfels. Villain is vrij passief, zen range is superwijd drm dat er hier ook ng wel 2x in kan zitten wrschlk.

FD's zouden men flop c/r callen, aa-qq zou prf ge3bet hebben, mss doet die dit met 88-1010 of 7x (maar is ntrlk vrij passief) of airball.

Hoe zouden jullie deze spelen?

Beantwoorden
Citeren
2 reacties

Als hij zo spewy is laat je hem beter zelf verderbluffen en call je zijn 3bet best op de flop. Zon min4b kan ook wel als hij superwijd afstackt op de flop maar vind het toch borderline overplayed omdat hij inderdaad gewoon elke 2x in zn range heeft. As played vind ik ook een flopdonk beter, want ik zie UTG niet bluffcbetten en je ligt achter op die cbetrange. Als je toch ging callen kan je zowel zelf betten en mis je geen value als UTG niet cbet.

De turn is natuurlijk de beste die kon komen dus daar ga je niet meer folden. Je sizing houdt niet echt steek, je kan zowel zelf ineens shoven of superklein betten om hem te doen spazzen/callen met trash. Zon $10 bet slaat nergens op en bereik je niet veel mee.

Imo ligt de grootste fout preflop. Dit is echt een instant squeezespot pre en een leak als je t niet doet. JJ 3way oop speelt ten eerste gewoon niet goed zonder initiatief. Ten tweede gaat die TAG gewoon eerlijk terugspelen doordat die fish behind zit (dus op n 4bet kan je folden of shoven naargelang zn 4b stats en dynamiek). Hij zal redelijk vaak gewoon folden. Er is zodanig veel value te halen van die fish pre dat je hier echt moet 3betten en op elke flop zonder A of K broke kan gaan. Verder is mijn 3betrange voor value hier veel wijder en bevat ook handen als 99 en KJ.

Beantwoorden
Citeren
karatsj Topicstarter
karatsj
PokerStrategist

Ip agree om hier min4bet te callen en in calldown mode te gaan maar omdat ik oop zit hou ik niet zo van deze optie.
Jup turn sizing is idd niet goed was een beetje een misclick :(.

Goede argumentatie voor 3bet pre om de fish te isoleren maar 99, kj vind ik precies toch iets te borderline loose, zou deze liever ip tegen deze fish 3 betten of in lp dynamics.

Beantwoorden
Citeren