Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL 50 A6s 3betbluf

8 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
197 Weergaven
TFL999
PokerStrategist

Toch maar weer even een paar posts maken over mijn rode lijn.In deze spot kom ik geregeld en volgens mij kost me dit aardig wat.

CO is tight in EP maar opent veel vanuit CO-BTN, echter fold to 3b 70%.
Ik besluit hem daarom te 3bet bluffen met een A blocker. Hij fold ook.

Echter de BB 34/38/11 agg4,7 coldcallt mijn 3bet hier wel. Ik vind het moeilijk om een range voor hem hier te bepalen. Waarschijnlijk wat medium pp's?

Flop zit mijn range denk ik wel redelijk hard en ik maak een cbet. Echter ik denk dat hij mij hier nog wel eens kan gaan floaten met een pp(fold to cbet% 44). Hij zal weten dat ik niet altijd zal hitten en op dit board 2x barrellen lijkt me killing.

Kan ik hier beter opgeven op dit board?
1 barrel is burning money, meteen opgeven vind ik ook erg makkelijk exploitabel.

:f_confused:

Cake Poker, $0.25/$0.50 No Limit Hold'em Cash, 5 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

BB: $81.41 (162.8 bb)
MP: $47.12 (94.2 bb)
CO: $50 (100 bb)
BTN: $50 (100 bb)
Hero (SB): $51.13 (102.3 bb)

Preflop: Hero is SB with A 6
MP folds, CO raises to $1.50, BTN folds, Hero raises to $4.50, BB calls $4, CO folds

Flop: ($10.50) J K 2 (2 players)
Hero bets $6, BB calls $6

Turn: ($22.50) 9 (2 players)
Hero checks, BB bets $9, Hero folds

Results:

Spoiler

$22.50 pot ($1.10 rake)
Final Board: J K 2 9
BB mucked and won $21.40 ($10.90 net)
Hero mucked A 6 and lost (-$10.50 net)

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
martijnde666
Oldschool Grinder

Hij heeft hier ook AQ/AJ/AT/KQ/KJ in zn callingrange op de BB (als jij veel 3bet op de SB), dus twijfel zelf om dit board te c/f

Board hit zn range hard en OOP verder spelen tegen deze range is niet lekker.

Beantwoorden
Citeren
TFL999 Topicstarter
TFL999
PokerStrategist

Ik zat zelf nog te twijffelen op zijn kleine turn bet te gaan spewen en te raisen. Ik rep niks, maar ik vind zijn kleine bet er wel zwak uit zien. Er liggen best wel wat draws op dit board, zou hij die niet groter moeten betten?

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

Is een optie, maar met zn hoge aggr fact (4.7) kan ie licht afstacken SB vs BB, of was zn WTSD < 25%

Beantwoorden
Citeren
TFL999 Topicstarter
TFL999
PokerStrategist

WTSD was 12%, maar slechts sample van 188 handen, dus nog niet heel betrouwbaar.
Denk dat zijn lage WTSD ook komt zijn hoge aggro factor.

Maar voor zo'n aggro gast zo klein betten, dit klopt volgens mij niet. Echter ik heb totaal geen equity om te verbeteren.

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

Eens, daarom zou ik de flop ook je hand niet omzetten in een bluf, zonder equity, semi bluffen ok, maar dit is lastig en dus vooral omdat het board zn range wel hit en je dus (bijna) nooit een fold krijgt (ook SB vs BB)

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

Kan ook een soort van "zien waar ik sta" Turn bet zijn, met Jx en soms Kx, zie je wel vaker

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

Ik zou flop gewoon ch/fold spelen. Ondanks kleine sample lijkt hij nogal floathappy en aggro. En dit board hit z'n range ook wel redelijk, want hij flat niet enkel pp's zomaar, denk ook genoeg broadways.

Reden voor ch/fold is, dat als je hier cbet met Jx, je op de turn ook al een massive kutspot hebt. Laat staan met ace high :P

Beantwoorden
Citeren