Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL 50 ATs

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
111 Weergaven

callen jullie river nog?

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;Hero$50,75:///////;CO$108,95:61/25/23/2.3/25/44/75/100;[/tg]
0,25/0,5 No-Limit Hold'em (5 handed)
Hand recorder used for this poker hand: Elephant.Base 0.99 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with A♥, T♥
MP3 folds, CO raises to $1,50, 2 folds, Hero raises to $3,50, CO calls $2,00.

Flop: ($7,25) J♦, T♣, 8♥ (2 players)
Hero bets $4,5, CO calls $4,50.

Turn: ($16,25) T♦ (2 players)
Hero bets $11,5, CO calls $11,50.

River: ($39,25) 9♥ (2 players)
Hero checks, CO bets $31, Hero calls $31,00.

Final Pot: $101,25

Results follow (highlight to see):
CO shows a straight, queen high (As Qh)
Hero shows (Ah Th)

CO wins with a straight, queen high (As Qh)

5 reacties

blockbet/fold river is beter denk ik...

TimPS
Oldschool Grinder

Pre moet je het OOP echt wel groter maken hoor, die 3-bet. Hij kan nu met zowat élke hand callen, omwille van de odds die je hem geeft. Ik maak er hier pre standaard ~$5 van.

Als hij callt is de pot op de flop dan ~10 en dan zou ik inderdaad ook c-betten en er iets van een ~6.75 van maken.

Callt hij opnieuw dan heb je op de turn een pot van $23.5 en heb je een tamelijk eenvoudige valuebet met trips. Ik verwacht echter dat hij de flop hier vaak kan floaten met air, om de pot op de turn in te pikken, dus vind ik dat je hier de optie check/shove zeker ook kan overwegen.

Als Villain echter zeer passief is en geen floater/bluffer is, dan bet ik op de turn gewoon opnieuw iets van een $15.25 en heb je met nog $23 behind op de river een makkelijke shove, ware het niet dat de river een tamelijk slechte kaart is. Heeft Villain veel Qx combo's, waar hij flop en turn mee callt? KQ, QJ, QT misschien al zou die de turn misschien wel raisen..

Sja, ik weet het niet op de river. Gedegouteerde check/fold denk ik. Maar ik denk dus dat het wel belangrijk is om pre groter te 3-betten, de flop in relatie met de pot dus ook ietwat groter te maken en op de turn de optie om te check/shippen (als villain het type is dat float/jou niet gelooft/bluft is) moet overwegen.

Ik hoop dat je hier iets mee bent. 't Is mijn kijk erop, maar ik ben geen handjudge.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

idd, pre had ik groter moeten 3betten!

iamthedanger
BlackMember

Pre had je moeten flatten imo ;o deze hand geeft precies weer waarom je ATs niet moet 3betten hier, villain gaat gewoon flatten met AJ+ enzo en niet callen met worse, eventueel JT maar daar houd het ongeveer op.

Dan veranderd heel de hand eigenlijk maargoed.

River c/f ik as played gezien ik niet denk dat villain hier ooit een made hand in een bluff veranderd (AA/KK/AJ/KJ) gezien die nog wel wat showdownvalue heeft en je vast niet gigantisch veel gaat folden, dus als je hier checked ga je ongeveer altijd beat zijn als villain shoved. Je kan hier wel valuebetten maar denk ook niet dat AA/KK of Jx veel gaan callen nog op de river dus c/f lijkt me beste.

TimPS
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door envyjosh
Pre had je moeten flatten imo ;o deze hand geeft precies weer waarom je ATs niet moet 3betten hier, villain gaat gewoon flatten met AJ+ enzo en niet callen met worse, eventueel JT maar daar houd het ongeveer op.

Dan veranderd heel de hand eigenlijk maargoed.

River c/f ik as played gezien ik niet denk dat villain hier ooit een made hand in een bluff veranderd (AA/KK/AJ/KJ) gezien die nog wel wat showdownvalue heeft en je vast niet gigantisch veel gaat folden, dus als je hier checked ga je ongeveer altijd beat zijn als villain shoved. Je kan hier wel valuebetten maar denk ook niet dat AA/KK of Jx veel gaan callen nog op de river dus c/f lijkt me beste.

Ja, flatten lijkt me inderdaad nog beter hier. Wat doe jij hier met ATo? Ik zou dat dan eerder 3-betten (als hij een hoge fold to 3-bet heeft) of gewoon folden OOP. Zou jij ATo hier ook flatten?