Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL20 sh, JJ, delayed squeeze...jaja

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
185 Weergaven
darko163
PokerStrategist

Ok, bij deze hand had ik na de eerste raise en call natuurlijk moeten squeezen, maar goed...ik had net een cruciale hand aan een andere tafel en heb gewoon gecalled aangezien...stom.
MP3, pushed vervolgens all-in, maar dat was zijn eerste hand aan de tafel...hij kan mazzel hebben maar vaak is dat gewoon fishy.

De CO, dit tot op dat moment 4 van 5 handen had gespeeld (ook redelijk fishy dus, alhoewel ...hij kan mazzel gehad hebben)... besluit gewoon te coldcallen waarop ik besluit te pushen. De CO heeft na zijn call nog maar
8$ over in een pot die bijna net zoveel is. Als er een overcard op mijn hand komt moet ik folden op zijn push en hij kan hier met Axs zitten of met A10o+ of moet pocket paartjes. Zelfs suited connectors zoals bv. 9Ts sluit ik niet uit hoor.

Daarom mijn push....

Is de hand goed gespeeld (op de eerste gemiste squeeze na).

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;Hero$25,97:///////;MP3$3,80:17/29 /6 /-/67 /0 /-/50 ;CO$10,35:05/80 /40 /-/50 /-/-/0 ;BU$36,79:28/43 /14 /-/10 /25 /-/0 ;[/tg]
0,1/0,2 No-Limit Hold'em (6 handed)
Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.67 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with J♦, J♥
MP2 folds, MP3 calls $0,20, CO raises to $0,60, BU calls $0,60, Hero calls $0,50, BB folds, MP3 raises to $3,80 (All-In), CO calls $3,20, BU folds, Hero raises to $25,97 (All-In), CO raises to $10,35 (All-In).

Flop: ($40,92) 4♠, 4♣, 3♠
Turn: ($40,92) J♣
River: ($40,92) 4♥ (1 players)

3 reacties
DeKuip
Elite Grinder

Tja, kom normaliter niet in zo'n spot terecht omdat ik meteen squeeze. Maar ik wil hier wel broke met JJ, dus om na zijn squeeze te shoven zal dan wel goed zijn.

Fredjen
Elite Grinder

Fold. Door je 1e call kan je JJ enkel spelen voor set value. Nu heb je een 3way allin met JJ. Een argument kan je maken dat het 'maar' voor 50bb is maar ik geef toch de voorkeur te wachten op een betere spot. Je bent hier veel te vaak aan het flippen of op zoek naar een 2 outer...

Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Tja, kom normaliter niet in zo'n spot terecht omdat ik meteen squeeze. Maar ik wil hier wel broke met JJ, dus om na zijn squeeze te shoven zal dan wel goed zijn.

ik ook eigenlijk. denk nog wel redelijk vaak voor te liggen op CO gezien ie fishy is. CO commit zichzelf (onbewust misschien) en wij denken met jacks vaak voor te liggen.

ik ship t erin en heb 40% tegen MP3 waarschijnlijk, en meer dan 60% tegen CO dus denk dat ongeacht of CO fold of callt, t +EV is voor ons