Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL20 sh, TT

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
100 Weergaven
darko163
PokerStrategist

Voor mij leek het hier zó obvious dat hij een flushdraw had dat ik de river snapcallde. Met een Q had hij de turn gebet. Tis niet erg waarschijnlijk dat de 3 hem trips bezorgde en tegen een 8x hand sta ik voor.

Goede call?

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;BB$29,24:184/33 /18 /5,2/20 /22 /77 /33 ;Hero$26,79:///////;[/tg]
0,1/0,2 No-Limit Hold'em (5 handed)
Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.67 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with T♠, T♦
2 folds, Hero raises to $0,80, SB folds, BB calls $0,60.

Flop: ($1,70) 8♥, Q♣, 3♥ (2 players)
BB checks, Hero bets $1,20, BB calls $1,20.

Turn: ($4,10) 3♣ (2 players)
BB checks, Hero checks.

River: ($4,10) 8♦ (2 players)
BB bets $2,05, Hero calls $2,05.

Final Pot: $8,20

3 reacties
krikke482
Oldschool Grinder

Lijkt mij redelijk hard op wat jonas (uit deze thread) zegt: :)

Oorspronkelijk gepost door ajfonso
In de volgende situatie: Je hebt 99 je raised preflop en je ziet deze flop K84r je bet de flop en je wordt achter je gecalled. De turn brengt een 2 en je moet uiteraard chekken want aangezien er geen draws zijn is de kans heel groot dat hij daar een K of een 8 heeft. En als je de turn nogeens bet fold de 8 en zit je alleen nog maar met een Kx op de river... dus je checked om die 8 mee te nemen en villain checked behind. Op de river komt een T en je checked nogeens omdat betten toch echt geen zin heeft hier aangezien hij nog steeds vaak die Kx in zijn hand heeft. Villain bet nu echter wel een 1/2 pot en je called... FOUT! Dit soort calls zijn extreem slecht. Ga nooit bluffcatchen als zijn range groot is.

Hier is wel het verschil merk ik net dat zijn AF lekker hoog is, call ik ook wel (hoewel halfpot verd8 is :rolleyes: )

Rogier
Oldschool Grinder

wat jonas zegt kan je hier ook toepassen, behalve dat je hier in position zit waardoor t nog gemakkelijker is om te folden :P.

in t geal ie checkt kan je overgens vaak een valuebet maken

darko163 Topicstarter
darko163
PokerStrategist

In de thread van Jonas komt er een T op de river en hij heeft 99, dat is dus nog een keer een overcard...

In mijn hand hier denk ik niet dat die 8 heel verandert. Zou hij mijn c-bet callen met een 8x hand....ja, zou kunnen, maar in de meeste gevallen heeft hij hier een Qx hand of een flush draw.

Op de turn checkt hij behind en elke hand met een 3 of een Q zou hier uitbetten ter protectie en om value te krijgen.

Na mijn check op de river laat ik ook wel zwakte zien, dus ik denk dat een gemiste draw hier zeker uitbet.

Achteraf gezien ben ik het wel eens met de vraag: wat versla ik hier nog waarmee hij bet? Nou ja, niet veel dus. Maar ik vond zijn lijn nergens op slaan en ging dus bluffcatchen. Hij liet K :heart:6 :heart: zien voor een gemiste flushdraw.

Dus in dit geval was het een goede call, maar ik zal zeker in een gelijkaardige situatie nog een keer terugdenken aan deze hand en jullie commentaar hierbij! Thanx!