Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL25 88 tegen callingstation

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
116 Weergaven
NLdutchies
PokerStrategist

Ben benieuwd of ik hier goed gespeeld heb. De river was voor mij een rot kaart en een kaart die bij hem goed in zijn range lag (voor zover je hem een range kan geven). Wat mij in de verleiding bracht om toch te callen was zijn kleine bet. Maar uiteindelijk gefold omdat ik toch de A te goed in zijn range vond liggen. De Koning vond ik minder voor de hand liggen maar kan natuurlijk ook goed.

Ik had in ieder geval op dit board met mijn 88 het idee wel voor te liggen tot de river. Heb ik hier heel verkeerd gedacht en had ik de kleine bet van 1/4 pot toch moeten callen.

Stats villian: hands 109/VPIP 71/Pfr 3/agf 0.9/ FtoCbet 52%

Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $0.25(BB) Replayer
SB ($18.40)
BB ($34.25)
UTG ($25.35)
UTG+1 ($27.35)
UTG+2 ($28.02)
Hero ($25)
BTN ($27.87)

Dealt to Hero 8♠ 8♥

fold, fold, fold, Hero raises to $0.75, BTN calls $0.75, fold, fold

FLOP ($1.85) 3♠ K♣ 6♦

Hero bets $1, BTN calls $1

TURN ($3.85) 3♠ K♣ 6♦ 6♣

Hero bets $1.83, BTN calls $1.83

RIVER ($7.51) 3♠ K♣ 6♦ 6♣ A♠

Hero checks, BTN bets $2, Hero folds BTN wins $7.15

Roland

3 reacties
darko163
PokerStrategist

Wat is zijn WTS? Dan kan je imo makkelijk bepalen of het een calling station is.

Er zijn hier verschillende opties:
foldt hij betere handen op een c-bet? Foldt hij 99+ tegen een second barrel? Zo ja, zou ik hier gewoon c-betten, indien niet kan je hier ook checken om goedkoop naar de showdoen te gaan.

Waarom bet je de turn? Verwacht je nog gecalled te worden door een slechtere hand? Het kan natuurlijk, maar de kans lijkt me klein.

Op de river zou ik ook folden, je beat hier niks meer. Maar ik denk dat check/fold turn hier ook goed kan. Hij is passief, dus hij zal niet snel bluffen.

NLdutchies Topicstarter
NLdutchies
PokerStrategist

zijn went to showdown was 33% is vrij hoog dacht ik

LaughingMan85
Elite Grinder

Flop zou ik iets groter betten, op die manier gaat hij niet zomaar met random Ax handen callen.
Turn kaart is dan echt geen goede kaart voor jou omdat hij heel wat 6'en in zijn range zal hebben aangezien het een station is.
Daarom dat je hier best gewoon check/fold speel op de turn, hij is zo passief dat hij enkel zal betten met Kx of 6x maar zeker niet met handen die slechter zijn dan de jouwe.
Indien het dan check/check gaat is die river ook weer een slechte kaart en is het een gemakkelijke check/fold