Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Nl25 Ak

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
129 Weergaven
Fladdermouse
Oldschool Grinder

Poker Stars, $0.10/$0.25 No Limit Hold'em Cash, 5 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

CO: $50.51 (202 bb)
BTN: $25 (100 bb)
SB: $59.79 (239.2 bb)
BB: $25.35 (101.4 bb)
Hero (MP): $25 (100 bb)

Preflop: Hero is MP with A K
Hero raises to $0.75, CO calls $0.75, 3 folds

Flop: ($1.85) 4 4 7 (2 players)
Hero checks, CO checks

Turn: ($1.85) A (2 players)
Hero bets $1.25, CO raises to $3.75, Hero calls $2.50

River: ($9.35) 8 (2 players)
Hero checks, CO bets $5.25, Hero calls $5.25

Villain is een redelijke TAG, speelt 20/16 over bijna 200 handen. AF is 2.4 en er zijn verder geen stats/reads die opvallen bij hem.

Deze flop c-bet ik soms, maar ik besluit om nu check/call te spelen.

De turn is standaard bet. Met zijn raise rept hij niet echt veel. 4x zit waarschijnlijk niet in zijn range en 44/77 gaat waarschijnlijk de flop betten.
AQ gaat hij hier denk ik niet raisen, die kan hij veel beter callen. Een flushdraw zou misschien nog wel kunnen of A7s. Call lijkt me hier de beste optie.

De river is geen al te goede kaart aangezien de :heart:-draw nu aankomt. Mijn hand is op dit moment een bluffcatcher tenzij hij zijn hand heel erg overplayed. Call of fold?

Beantwoorden
Citeren
1 reactie
Varune
Elite Grinder

Hey Fladder,

Flop ben ik het mee eens, dat je hier soms Ch/C kan spelen danwel gewoon betten.

Turn lijkt me dan eigenlijk ook een mooie spot om alsnog ch/c te spelen, omdat hij deze turn heel vaak gaat stabben met z'n air. En z'n PPs zie ik vaak al flop betten ter protectie/value.

Uiteraard is betten ook niet verkeerd met de 2 fd's en dat hij veel slechtere Ax in z'n range kan hebben.
Z'n raise slaat imo ook niet op superveel, enige hand die ik hem zo zie spelen voor value is 77.
Dus ik call ook en river ook. Zitten niet superveel fd's in z'n range imo.

Veel A7s heeft ie btw niet in z'n range op de turn, Ah, As en 7d zijn al weg namelijk waardoor enkel A7c overblijft :P

Beantwoorden
Citeren