Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL25 AQo tegen donks

5 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
369 Weergaven

Ik zit hier in een hand met twee donkeys die veel limpten, raises callen etc. Vaak maken deze speler van die donkbets op elke willekeurige flop en dat was nu weer het geval. Ik nam die bet dan ook totaal niet serieus en die speler achter mij leek mij ook niet al te sterk staan... Kan ik hem hier dan reraisen met die speler achter me... Zou ik hier gewoon kunnen callen of zelfs folden op flop?

Na hun call op de flop moet ik op turn toch wegleggen? Veel draws zijn hier toch gecomplete of iemand maakt hier two pair etc...?

Party Poker
No Limit Holdem Ring game
Blinds: $0.10/$0.25
6 players
Converter

Pre-flop: (6 players) Hero is UTG+1 with Q :spade: A :club:
UTG folds, Hero raises to $1, CO folds, Button calls, SB folds, BB calls.

Flop: T :club: 8 :spade: J :diamond: ($3.1, 3 players)
BB bets $1, Hero raises to $2.97, Button calls, BB calls.

Turn: A :spade: ($12.01, 3 players)
BB is all-in $22.55, Hero folds, Button calls.

River: 4 :spade: ($57.11, 1 player + 1 all-in - Main pot: $57.11)

Results:
Final pot: $57.11

4 reacties
marcelhermus
Oldschool Grinder

tegen 1 villain wel betten om een zwakke hand weg te drukken.
tegen 2 liever niet. je krijgt namelijk te vaak een caller en weet niet waar je staat.
liever callen voor je gutshot. je hebt namelijk huge implied odds.

as played is de turn folden niet verkeerd. hij complete namelijk ook wel beide villains ranges en tegen hun lig je niet ver voor.

Oorspronkelijk gepost door marcelhermus
tegen 1 villain wel betten om een zwakke hand weg te drukken.
tegen 2 liever niet. je krijgt namelijk te vaak een caller en weet niet waar je staat.
liever callen voor je gutshot. je hebt namelijk huge implied odds.

as played is de turn folden niet verkeerd. hij complete namelijk ook wel beide villains ranges en tegen hun lig je niet ver voor.

hij heeft een double gutshot of hoe het ook heet. K en 9 zijn outs

Voor de rest nh, ik denk dat een push hier op de flop toch wel te aggro is, al is het niet onmogelijk als je echt op je read vertrouwt

EDIT: laat maar van push op de flop, dat is voor de superadvanced no limit no rulebook variant ;)

Purity
Elite Grinder

double bellybuster ;)

Ik raise de flop ook, als je weet dat ze vrij callingstation achtige trekjes hebbe postflop dan kan callen ook omdat tege callingstations foldequity kleiner is en implied odds groter.

Maar je bent pre-flop agressor en dan 1/3 donkbet van villain terwijl je een double gutshot hebt = raisy daisy for me.

Turn kan je niet callen

Inderdaad, donkbets durf ik zelfs met minder raisen dan TP + OESD dus hier zeker. De raise is echter wat aan de kleinige kant ... zou hier liever opteren voor iets in de richting van 4.5-5 $

Turn is wel een fold zonder reads ja.

Nh