Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Nl25 KA OOP

9 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
329 Weergaven
KillBZ
Oldschool Grinder

Villian is LAG.

Wil flop eigenlijk niet check/folden omdat ik denk dat ik nog vrij hard voor loop op zijn range.

Turn hit ik K en denk dat ik tegen hem prima bet/fold kan spelen.

River actie.. ch/c of ch/f?

Poker Stars, $0.10/$0.25 No Limit Hold'em Cash, 5 Players

BB: $34.52 (138.1 bb)
MP: $13.32 (53.3 bb)
CO: $25.25 (101 bb)
BTN: $44.39 (177.6 bb)
Hero (SB): $26.39 (105.6 bb)

Preflop: Hero is SB with A K
2 folds, BTN raises to $0.75, Hero raises to $2.50, BB folds, BTN calls $1.75

Flop: ($5.25) 4 8 5 (2 players)
Hero bets $3.25, BTN calls $3.25

Turn: ($11.75) K (2 players)
Hero bets $7.75, BTN calls $7.75

River: ($27.25) 7 (2 players)
Hero checks, BTN bets $13, Hero ?

Beantwoorden
Citeren
8 reacties

x/f flop

b/f is nice op turn, je b/f bluffs ook.

Waarom denk je er niet aan om r te betten? Sets heeft hij niet vaak dus enkel flushes beaten je. Hij gaat vaak pairs behind checken... Zoveel mist er niet imo buiten AhT, AhQ, AhJ floats. Ik zou river dus zelf betten denk ik maarja hangt ook wel af van stats. X/C>x/f voor die odds... Hij kan gefloate QK/AK betten

Beantwoorden
Citeren
KillBZ Topicstarter
KillBZ
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
x/f flop

b/f is nice op turn, je b/f bluffs ook.

Waarom denk je er niet aan om r te betten? Sets heeft hij niet vaak dus enkel flushes beaten je. Hij gaat vaak pairs behind checken... Zoveel mist er niet imo buiten AhT, AhQ, AhJ floats. Ik zou river dus zelf betten denk ik maarja hangt ook wel af van stats. X/C>x/f voor die odds... Hij kan gefloate QK/AK betten

Er ligt ook nog is een 4 card straight op board he..

Beantwoorden
Citeren

Nja maakt niet zoveel uit want 66 en 77 folden toch al tegen de turn of zelfs preflop

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

Tegen zo iemand vind ik flop en turn ook standaard. Of je turn kan bet/folden weet ik niet zeker als hij laggy is dan kan hij nog wel domme dingen doen hier maar daar zou je wat meer dynamics, stats enz voor moeten weten.

Akkoord met check/fold river omdat ik hem weinig handen zie random double floaten op dit board die ons niet beat hebben en handen als KQ, TT enz zie ik hem niet in een bluf omzetten.

Beantwoorden
Citeren

Je krijgt je dan in zo een kutspot door flop niet te x/folden. Heb het hier nog over gehad via skype met hem en hij zei ook x/fold flop no doubt

Beantwoorden
Citeren
Vice1
Elite Grinder

Hoevaak fold villain vs cbets in 3bet pots? En hoevaak fold ie vs 3bets?

Kan je niet veel beter flop c/f? Je wordt hier best vaak gecalled en je hebt geen backdoor. Zijn range bestaat uit SC, broadways en pairs. Zijn SC's hitten hier vaak, pairs callen wss nog wel 1 straat en evt broadways folden. In ieder geval als villain je niet float..

Beantwoorden
Citeren
KillBZ Topicstarter
KillBZ
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door RicoW
Hoevaak fold villain vs cbets in 3bet pots? En hoevaak fold ie vs 3bets?

Kan je niet veel beter flop c/f? Je wordt hier best vaak gecalled en je hebt geen backdoor. Zijn range bestaat uit SC, broadways en pairs. Zijn SC's hitten hier vaak, pairs callen wss nog wel 1 straat en evt broadways folden. In ieder geval als villain je niet float..

Sample is te klein om hier iets over te zeggen maar het is aggro tard, dus zijn range is volledig random.

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

Als je hier check/fold ga je veel te vaak de beste hand folden imo. Akkoord dat het niet echt goed speelt postflop maar als je hier deze hand fold terwijl je vaak genoeg voor ligt maar je kan nog genoeg kaarten door betten op de turn en je hebt ook geen info over fold to cbet dus hij zou even goed nog relatief face up kunnen spelen in 3bets.

Als je elke flop die je niet hit gaat check/folden tegen zo'n gast kan enkel JJ+ gaan 3betten dan :)

Beantwoorden
Citeren