Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL25 KJs

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
112 Weergaven
Fladdermouse
Oldschool Grinder

Poker Stars, $0.10/$0.25 No Limit Hold'em Cash, 6 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

BTN: $27.32 (109.3 bb)
SB: $25 (100 bb)
Hero (BB): $46.25 (185 bb)
UTG: $17.37 (69.5 bb)
MP: $27.72 (110.9 bb)
CO: $29.39 (117.6 bb)

Preflop: Hero is BB with J K
3 folds, BTN raises to $0.63, SB folds, Hero calls $0.38

Flop: ($1.36) 3 7 3 (2 players)
Hero checks, BTN bets $0.80, Hero raises to $2.50, BTN calls $1.70

Turn: ($6.36) K (2 players)
Hero checks, BTN bets $3.60, Hero calls $3.60

River: ($13.56) 6 (2 players)
Hero checks, BTN bets $7.80, Hero calls $7.80

Villain speelt 33/26 over 41 handen. Postflop heb ik zo goed als geen info over hem.

De flop is een goede spot voor een c/r lijkt me.

Zijn range zet ik na zijn call op 3x, 77+, nutFD (misschien 7x). Op deze turn ga ik enkel value halen uit zijn FD's, dan ga ik liever op de river nog voor een valuebet tegen 88-QQ. Na zijn bet heb ik denk ik een easy call.

Wat doen we op de river? Zijn valuerange lijkt mij hier behoorlijk klein (trips/FH/AA), hij zou hier wel de nutFD kunnen doorbarrelen omdat het lijkt alsof ik schrik heb van die K.
Achteraf gezien lijkt een blokbet mij ook wel een play om te overwegen.

Beantwoorden
Citeren
1 reactie

Ik vind dit niet echt een goeie spot voor c/r. Je rept niet veel buiten een flushdraw. Daarbij komt dat je nog vaak de beste hand hebt, ik zie hem Ax zeker een % van de tijd behind checken. Je wilt niet broke op de flop dus moest hij dan reraisen is dat zonde van zon sterke draw. Met een raise isoleer je je nogal tegen betere handen, je staat enkel voor op kleinere flushdraws.

De turn is een superkaart en bet ik gewoon altijd door. Je hand is behoorlijk disguised en hij zal je niet op die K zetten. Je moet ook zijn flushdraws chargen + value halen van zijn PPs en die haal je liever op dit punt in de hand. Zo kan je ook groter betten, want die size van hem is kut klein. Verder hou je het initiatief in de hand zo vast. Een chc speelt gewoon kut want dan laat je hem weten dat je ofwel n hand met SDV hebt of een flushdraw. Je handen met SDV op de turn waar je flop mee raised staan voor op zijn range dus als hij de river bet zal je wrs moeten folden. Als de flush aankomt zal je dan ook niet veel actie meer krijgen van slechter.

As played chc ik dit af. Zijn turnsizing is weak en jouw line houdt echt geen steek dus ik zie hem wel nog spazzen met garbage of thin valuebetten met JJ oid.

Beantwoorden
Citeren