Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Nl25 - Kk

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
83 Weergaven
SlaxX
Oldschool Grinder

preflop is standaard denkik.
Villain raise/called mij daar, dus schat ik die z'n range in op TT-AA, AK.
Board is niet zo leuk voor mij, ik beat enkel QQ & AK.
Ik cbet en verwacht toch wel dat ie daar AK kan folden, hij callt.
Turn blankt, en daar weet ik echt niet wat doen.
Ik vond het zo'n k*tspot dus wil hier wel graag wat info over.

Ik voel mij op de turn zeker niet sterk genoeg om broke te gaan met KK, maar c/f lijkt me zo weak. Maar als ik bet commit ik mezelf aan de pot.

(negeer mijn turn & river maar, ik weet zelf dat dit een zeer slechte play was, paniek play! :P)

$0.10/$0.25 No Limit Holdem
9 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
UTG ian-510 ($14.05)
UTG+1 at first - open ($40.11)
MP1 1ndAoff1c3 ($33.54)
MP2 lijianjun520 ($8.75)
MP3 Monika535 ($30.98)
CO PLC1112 ($52.50)
BTN Pokerseele ($10.40)
SB Hero ($28.34)
BB Sergey Titov ($8.75)

Pre-Flop: ($0.35, 9 players) Hero is SB K♣ K♥
ian-510 calls $0.25, 3 folds, Monika535 raises to $1, 2 folds, Hero raises to $3.50, 1 fold, ian-510 folds, Monika535 calls $2.50

Flop: 5♥ 10:club: J♦ ($7.50, 2 players)
Hero bets $5, Monika535 calls $5

Turn: 4♠ ($17.50, 2 players)
Hero checks, Monika535 bets $5.25, Hero calls $5.25

River: Q♣ ($28, 2 players)
Hero bets $4, Monika535 raises to $9, Hero folds

Final Pot: $41

2 reacties

juist nou met jouw analyse van spelers range loop je niet geweldig op dit board.

echter de play die je maakt is ook niet super te noemen. preflop en flop zijn goed.

Dus de turn check je voor potcontrol. villian bets 1/3 pot jij called.
Als je dan toch voor potcontrol speelt waarom bet je dan zo klein op de river. Volgens mij moet ik die bet zien als een blockbet. Al vind ik dat de size meer roept van ''plz raise me''

Plus die raise van villian is zo retarded klein dat je super odds krijgt om te callen. namelijk 8:1 dus je hoeft maar 12.5% van de tijd goed te zitten om hier profitable call te maken.

ik zou hier persoonlijk nooit folden voor 5 dollar meer al is het maar voor de note die ik op de villian kan maken. Voor de volgende keer als ik villian tegen kom.

Plus ik denk dat villians range niet alleen TT+ en AK is omdat als dit een goede villian is hij groter zou raise om stacks er in te krijgen op deze manier lukt dat niet. Dus ik denk niet dat het een super speler is dus ik zou zijn range toch wel iets vergroten. Daarom denk ik dat je hier wel moet/kan callen.

Rogier
Oldschool Grinder

potcontrol bestaat niet meer bij mij in een 3bet pot met KK overpair moet ik zeggen, als mn tegenstander niet volgens de odds kan setminen.

laten we toch even over mogelijke handen gaan.

stel hij callt heel tight, dan kan ie TT JJ QQ hebben. dat wil zeggen: gezien er al 1 tien op de flop ligt zijn er 3 combinaties van TT mogelijk). tzelfde geld voor JJ.

voor queens is t n ander verhaal: daar zijn 6 combinaties van.

ofwel er zijn 6 combos van handen die je beat, en 6 van handen die je niet beat (tegen een supertighte range). er zal vast nog wel wat brol tussenzitten dus ga gewoon broke(ofwel op de flop, ofwel op de turn). turn checkraise kan, maar de standaard is doorbetten normaal