Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL25 overpair 3way, gortdroog board

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
162 Weergaven
Sjors777
Oldschool Grinder

CO 14/7 1.5 NIT
SB 50/251.5 FISH

Preflop en flop zijn std.
Op de turn ben ik erg bang dat de co een set heeft. Hij speelt erg straight forward en kan hier geen draws hebben. Ik besluit voor potcontrol te gaan, aangezien ik op elke shove zal moeten folden waarschijnlijk.

River vbet? Turn b/broke?

Poker Stars, $0.10/$0.25 No Limit Hold'em Cash, 6 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

BB: $61.07 (244.3 bb)
Hero (UTG): $28.66 (114.6 bb)
MP: $25 (100 bb)
CO: $25.72 (102.9 bb)
BTN: $24.62 (98.5 bb)
SB: $26.18 (104.7 bb)

Preflop: Hero is UTG with K K
Hero raises to $0.75, MP folds, CO calls $0.75, BTN folds, SB calls $0.65, BB folds

Flop: ($2.50) T 2 5 (3 players)
SB checks, Hero bets $1.75, CO calls $1.75, SB calls $1.75

Turn: ($7.75) 9 (3 players)
SB checks, Hero checks, CO bets $3.75, SB calls $3.75, Hero calls $3.75

River: ($19) 4 (3 players)
SB checks, Hero checks, CO checks

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
timbo158
PokerStrategist

Je zit OOP, dus potcontrol is eigenlijk niet mogelijk. Als villain pot turn pot river speelt is dat eigenlijk hetzelfde als dat je bet turn speelt en villain raiset.
Als villain een een nit is kan hij goed JJ of zelfs QQ hebben (die zal hij niet altijd raisen vs je UTG).

Ik denk dat ik sowieso bet/fold turn speel (Nu mis je vooral value van de fish en door te check callen los je niks op behalve dat villain zn sterkere handen bet en zn zwakkere behind checked, bovendien moet de NIT redelijk eerlijk spelen door de vis in de pot)

Fold de nit op de turn, kan je sowieos betten op de river tegen de vis.

Eigenlijk zou ik sowieso elke River bet/folden, maar dan wel 1/2 pot ofzo omdat de nit anders misschien wel JJ/QQ fold en je nog makkelijk kan folden op een riverraise.

Beantwoorden
Citeren

Zeg er altijd aub eens het sample bij.

Denk dat ik turn toch doorbet. 14/7 is vrij grote gap en denk dat hij nog wel wat Tx kan hebben. Ik speel bet/fold op turn omdat er ook nog redelijk wat value te halen valt van die fish. Als ze beiden weer callen bet ik op de blank rivers 1/2e pot.
Als enkel fish callt 2/3e pot.

As played krijg je erg goede prijs om turn te callen dus dat vind ik wel nog goed ondanks hij ook redelijk wat keren een set heeft I guess. AT/KTs zijn ook mogelijk. En as played is river goed.

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

ben 't wel met farma en timbo eens, maar valt ook wat over te zeggen.
Als je bet Turn doet, dan moet villian je wel op een overpocket oid zetten. Want draws zijn uitgesloten(Voor jou en hem). En 2nd barrelen met air oop op zo'n board, nahh. Dus als die goed is kan hij perfect terugspelen imo.

Door te checken underrep je je hand weer naar 1barrelbluffs met Ahigh e.d. En kan hij weer z'n JJ/QQ betten. Maargoed die callt hij ook wel als je bet lijkt me.

Ik zou hier iig turn doorbetten, maar niet te groot, want anders houdt je alleen z'n sets erin en 2pairs heeft CO iig niet op zo'n board. River idemdito.
wtsd is wel belangrijk hierin. des te groter, des te groter je kan valuebetten imo.

Beantwoorden
Citeren