Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Nl25 Qq

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
178 Weergaven
Maxke555
Oldschool Grinder

Poker Stars, $0.10/$0.25 No Limit Hold'em Cash, 6 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

Hero (UTG): $25 (100 bb)
MP: $16.86 (67.4 bb)
CO: $28.73 (114.9 bb)
BTN: $25 (100 bb)
SB: $30.11 (120.4 bb)
BB: $26 (104 bb)

Preflop: Hero is UTG with Q Q
Hero raises to $0.75, MP folds, CO calls $0.75, BTN raises to $3.50, 2 folds, Hero calls $2.75, CO calls $2.75

Flop: ($10.85) T 3 8 (3 players)
Hero checks, CO checks, BTN bets $6, Hero calls $6, CO folds

Turn: ($22.85) 5 (2 players)
Hero checks, BTN bets $15.50 and is all-in, Hero calls $15.50 and is all-in

River: ($53.85) 2 (2 players, 2 are all-in)

Results:

Spoiler

$53.85 pot ($2 rake)
Final Board: T 3 8 5 2
Hero showed Q Q and lost (-$25 net)
BTN showed T T and won $51.85 ($26.85 net)

Squeezer leek nitty over kleine sample dus ga hier niet broke.
Folden lijkt me iets te zwak. Alleen als ik weet over een grotere sample dat hij hier enkel nuts squeezed fold ik.

Post flop heb ik het gevoel dat als ik hier ergens nog fold ik beter pre flop had gefold.

Helemaal terrible zal het wel niet zijn aangezien we nog de Q :diamond: hebben als we tegen een set of KK+ zitten.

Folden we hier best pre als vilain op het eerste zicht nitty lijkt? Of folden we turn omdat we hier nog zelfden voor staan?

Indien afcallen ok is, geldt dit ook voor QQ zonder :diamond:?

Beantwoorden
Citeren
1 reactie

Hey,

Als we beetje sample zouden hebben fold ik idd preflop vs een nit die zo huge sqzt. Voor de rest ben ik het met je eens.

Flop is dan eigenlijk al fairly close omdat hij hier QQ+ heeft, AKo met 1 diamond en andere mogelijke bluffs zijn QKo (KdQx) en AXs die al een flush hebben.

Tegen die range doen we het eigenlijk fairly bad :P. Ik ga kijkje nemen in CREV maar ik verwacht dat de flop callen redelijk BE is en de turn callen niet goed is.

Zoals ik dacht is het EV van flop callen rond de $0. Het ligt tussen de -1$ en +1$ most likely.

En de turn callen is ongeveer -2.5$ in EV.

Ingame zal ik most likely flop callen en turn folden maar uiteindelijk vind ik herofolden op de flop best wel nice

Farma

Beantwoorden
Citeren