Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Nl25 Sh Aq

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
160 Weergaven
Velson
PokerStrategist

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;Hero$25,25:///////;BU$31,51:11/45/18/2,0/50/0/-/100;[/tg]
0,1/0,25 No-Limit Hold'em (6 handed)
Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.65 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with A♦, Q♦
MP2 folds, Hero raises to $1,00, CO folds, BU calls $1,00, 2 folds.

Flop: ($2,35) 5♣, 4♦, A♥ (2 players)
Hero bets $1,68, BU calls $1,68.

Turn: ($5,71) T♣ (2 players)
Hero checks, BU bets $2,00, Hero calls $2,00.

River: ($9,71) 2♦ (2 players)
Hero bets $4,86, BU calls $4,86.

Final Pot: $19,43

Results follow (highlight to see):
Hero shows een pair azen (Ad Qd)
BU shows three of a kind, vijven (5d 5s)

BU wins with three of a kind, vijven (5d 5s)

Nh?

Grtz

4 reacties
Joenaes
BlackMember

Ik speel bet/fold de turn denk ik. Als hij hier callt heb je enkel AJ en mss JJ beat denk ik en speel ik c/c river op geen al te grote bet en als ie de turn raist beat je niets meer en fold ik dus gewoon..

Ik zie hier eigenlijk weinig redenen om niet gewoon 3 streets te bet/folden ?

Velson Topicstarter
Velson
PokerStrategist

Op NL4 en NL10 deed ik dit ook, maar op NL25 smijt ik niet zo graag men volledige stack in het midden met TPGK.
Beter wel doen in soortgelijke situatie?

Grtz

Oorspronkelijk gepost door Velson
Op NL4 en NL10 deed ik dit ook, maar op NL25 smijt ik niet zo graag men volledige stack in het midden met TPGK.
Beter wel doen in soortgelijke situatie?

Grtz

Hoeft geen volledige stack te zijn.
Flop is ok
Turnbet van ~3.5-4 (2/3)
Riverbet van ~5-6 (1/2)

Dat is bijna een halve stack, maar ge hebt een goeie hand voor SH en ge hebt de informatie dat elke raise op uw hand een sterkere hand, nu hebt ge dit niet.
Die c/c op de turn kan als ge de hand verloor u extra geld gekost hebben gezien de meesten met een set of AT die turn wel zouden minraisen (ja, 't is ongelooflijk slecht, maar echt veel doen het) en ge dan niks op de river moest betalen wegens turnfold :)

Een halve stack met wat eigenlijk TPTK is (gezien AK sowieso wel 3bet pre op deze limiet) lijkt me ok. Zit nog genoeg value in.
Vrij straight forward eig.