Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL25 Unibet: top set op flop

5 Berichten
5 Gebruikers
1 Reacties
1,322 Weergaven
Trommelboy
Elite Grinder

Ok, villain is een standaard unibet reg die soms de meest vreemde lijnen aannemen.
Zijn turnraise vertelt me: ik heb een tien, ik heb een lagere set of ik heb een straat.
En ja, ze raisen hier met een tien.

Riverbeslissing, daar gaat het me om. Betalen jullie nog af? Ik denk dat we nog iets te veel beaten, neen?

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dan zal ik de discussie maar openen:f_wink:
Het eerste wat me opvalt dat de hand van je tegenstander er ook meteen bijstaat.

Tot de turn lijkt mij vrij standaard en bet ik ook voor value op de turn. Nu hij raised en je zegt dat ze zelfs met een random T daar kunnen raisen dan zou ik zelf overwegen om het geld in het midden te krijgen en hem de ruimte te geven om zijn hele stack erin te krijgen met 2 paar en een mindere set eventueel. Aangezien je eigenlijk alleen van 97 verliest wat een hand is dat ik zelf nooit zou verdedigen pre-flop, maar ik ben natuurlijk een nit.

Als gespeeld zou ik de river ook minimaal callen met mijn set 8'en. Ben ook wel benieuwd wat de anderen ervan vinden.

Beantwoorden
Citeren
najtreg12
Oldschool Grinder

Sluit me wel aan bij SDK
As played, lijkt het me een instacall en ik zou zelfs nog die laatste euro's voor value erin schuiven

Pech dat hij precies die 97 heeft imo

Beantwoorden
Citeren
stukkrapoel
Oldschool Grinder

call river ja met je notes

Beantwoorden
Citeren
Plompoker
PokerStrategist

ik ship turn hier eigenlijk best wel happy, zeker als je weer dat ze te light afstacken.
Cooler, helaas niet te lang over nadenken en vrolijk doorgaan :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren