Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL50 76s

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
97 Weergaven
DeLau
Elite Grinder

Villain was 60/10 preflop. Ik call flop hier, is een raise beter? Ik raise niet omdat ik van mijn hand gezet wil worden als we zo deep zijn, ik heb hier toch behoorlijke implied odds als ik mijn straight hit. En ik zie hem mijn raise toch niet snel callen met een betere hand.
Op de river call ik 28$ om 24$ te winnen. De T is volgens mij niet zo'n groot deel van zijn range, hij was gewoon een niet-denkende fish. De beslissing lijkt me hier vooral read-dependant.

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.25/$0.5 No-Limit Hold'em (5 handed)

Known players:
[tg]BU (Hero)$91.05:///////;SB$55.25:///////;BB$79.20:///////;MP3$50.00:///////;CO$123.20:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BU with 7:d, 6:d.
MP3 folds, CO calls $0.50, Hero raises to $2.00, 2 folds, CO calls $1.50.

Flop: ($4.75) 5:c, 6:h, 8:s (2 players)
CO bets $2.50, Hero calls $2.50.

Turn: ($9.75) 9:d (2 players)
CO bets $5.00, Hero calls $5.00.

River: ($19.75) 7:c (2 players)
CO bets $28.50, Hero calls $28.50.

Final Pot: $76.75.

2 reacties
Gerv
Elite Grinder

Ik denk juist niet dat je implieds hebt want als je hit en je gaat suddenly raisen dan is het wel obvious op een 456-8 of 56-89 board wat je hebt

Sinds CO weak DONKBet raise ik hier naar $8-$8.5 and go from there. Die 3bet die ie kan maken kan je callen imo

Op de Turn RAISE voor value as played. CO is donkey en called 2pairs, sets, JT and stuff + actionkillers/splitters op de River

River sucks , ik denk dat beide fijn is alhoewel folden je nog een stack van $80 overhoud waarin je next hands tegen deze blub ik ben een Fisch kan spelen.

DeKuip
Elite Grinder

Je kunt de flop eventueel raisen, maar tegen zulke spelers die vaak donkbetten probeer ik eerst uit te vogelen met welke handen ze donkbetten en hoe ze vervolgens reageren op raises.

Als ik dat nog niet weet speel ik in principe mijn handen straight forward en met 2nd pair + OESD betekent dat dat ik hier gewoon call. De turn ga ik daarentegen wel raisen (om de redenen die Gerv ook geeft) omdat dat gewoon straight forward (sick woordspeling) is. De river is echt lelijk en ik denk dat ik zonder reads hier nog wel een fold kan vinden tegen zo'n enorme overbet. Maar dat is echt een hele lastige beslissing. Dus zoals Gerv al zegt zullen beide opties wel te doen zijn, maar zonder reads echt heel lastig.