Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL50 SH AKo 3bet/fold

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
162 Weergaven
HoofdVogel
Oldschool Grinder

Known players:  
[tg]Hero$49,50:///////;MP2$57,00:///////;MP3$64,35:///////;CO$200,00:///////;[/tg]
0,25/0,5 No-Limit Hold'em (5 handed)
Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.67 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with A♠, K♥
MP2 calls $0,50, MP3 raises to $2,25, CO calls $2,25, Hero raises to $9,00, 2 folds, MP3 raises to $20,00, 2 folds, MP3 gets uncalled bet back.

Final Pot: $21,25

Was mijn 2de hand aan deze tafel en had dus nog geen stats.
Achteraf had ik misschien een beetje spijt dat ik gefold had maar op het moment zelf had ik er een slecht gevoel bij en wou ik niet broke gaan met AKo.

In deze situatie en in het algemeen: preflop 3bet/folden kan het of kan het niet?

4 reacties

Het kan tegen zeer tighte of preflop passieve spelers, maar als standaard doe ik het eigenlijk niet 5 handed.
Er is opnieuw maar 1 hand waar we echt schrik van moeten hebben en dat is AA, KK is op zich al niet eens zo EV- meer gezien onze 30 % equity en het dead money dat er al in de pot zit.

Natuurlijk, ge kunt hier at best maar flippen, maar met dead money in de pot is dat EV+ natuurlijk. Daarenboven kan MP3 hier ook gewoon looser 4betten, omdat ge in een ideale floatsituatie zit. Kan dus ook AQ, TT of JJ zijn imo en daar hebt ge ook nog fold equity tegen vaak.

Nah, ik fold hier niet...

Btw, waar is BU in deze HH ? Foutje van de convertor ?

HoofdVogel Topicstarter
HoofdVogel
Oldschool Grinder

Btw, waar is BU in deze HH ? Foutje van de convertor ?

ik denk het, de rest v/d posities kloppen in ieder geval

Lijkt me niet.
Ik denk dat MP3 CO is en CO de BU gezien het 5 handed is.

Rogier
Oldschool Grinder

squeeze/folden met TT/JJ/AK is t zelfde als geld in de fik steken(in t algemeen), dusja wat sonic zegt