Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL50 SH AKs

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
243 Weergaven
Yoghi
BlackMember

Even superstandaard vraag waarschijnlijk ^^

Full Tilt Poker $0.25/$0.50 No Limit Hold'em - 5 players
The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

SB: $72.65
BB: $95.40
UTG: $54.65
Hero (CO): $56.05
BTN: $19.45

Pre Flop: ($0.75) Hero is CO with K :heart: A :heart:
UTG raises to $1.75, Hero raises to $5.50, 3 folds, UTG raises to $14.25, Hero requests TIME

Zat net ~20 handen aan tafel, hij zag eruit als TAG in de paar handen die ik hem zag spelen. Kan ik hier erover shoven of zit ik dan altijd tegen KK/AA?

En is mijn 3-bet size goed?

5 reacties

Je 3-bet size is goed in ieder geval. En ja, je kunt shoven. Alleen is een 4-bet toch wel JJ+ ofwel AK. Dus tegen deze range doe je het met je AK niet zo heel goed.... Ik blijf dit daarom altijd lastige vragen vinden.......

gezien je net aan tafel zit, de speler UTG zit, hij gewoon 4bet en niet shovet en je 110bb ipv 100bb deep (slechtere pot odds en dus meer equity nodig) zit kan je kiezen om te folden

langs de andere kant heb jij s0000ted en zijn er van KK en AA elk nog maar 3 combinaties over :)

groeten

TychovE
Legacy Member

Juist omdat je maar 20 handen hebt, heb je te weinig informatie om te mogen folden. Je mag pas folden als je over vrij grote sample weet dat iemand alleen 4bet met KK+ als het ware.

Dus gewoon shoven, verwacht tegen AKo+, JJ+ te zitten en maak een note over waarmee hij 4 bette.

Kijk ook of je dus de "Fold to 3bet" en "4bet %" stat kan vinden, dat helpt je wel om te zien hoe nitty hij is in 3bet pots.

Yoghi Topicstarter
Yoghi
BlackMember

Mijn eerste reactie was ook "Lol ship". Daarna dacht ik, overal lees ik 4-bet is KK/AA, het is MP vs CO etc, het is vast een NL50 iemand die niet weet wat adapten is... Achteraf misschien wel een duidelijkere shove omdat ik tot dan iets van 35/35 speelde met al een paar 3-bets.

Die stats heb ik wel staan in een popup, maar na 20 handen kun je daar niks van zeggen >.<

Nu ben ik nog te nitty voor al jullie No Limit mensen :(

Timor83
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door TychovE
Juist omdat je maar 20 handen hebt, heb je te weinig informatie om te mogen folden. Je mag pas folden als je over vrij grote sample weet dat iemand alleen 4bet met KK+ als het ware.

Dus gewoon shoven, verwacht tegen AKo+, JJ+ te zitten en maak een note over waarmee hij 4 bette.

Kijk ook of je dus de "Fold to 3bet" en "4bet %" stat kan vinden, dat helpt je wel om te zien hoe nitty hij is in 3bet pots.

#2. Je hebt geen read dus een push is hier bijna nooit -EV met AKs.