Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL50sh - AJ sqz pot

7 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
177 Weergaven

hey

Stats:
MP - 20/18/100h; 1/4 foldto3b. 1/1 foldtocbet.
SB - fish over 10h

Preflop:
std

Flop:
Dacht induce>bet al bet ik wrs best vs een reg mijn hele range op dit board? Langs de andere kant denkt hij dat ik KK/QQ zo heb en kan hij multiple streets gaan bluffen.

Turn:
Gezien flop maakte ik hier dus een fout en denk dat ik moet downcallen.

Poker Stars $0.25/$0.50 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 2037541
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

CO: $56.03
BTN: $7.86
SB: $40.77
Hero (BB): $50.00
UTG: $50.90

Pre Flop: ($0.75) Hero is BB with A :club: J :spade:
UTG raises to $1.50, 2 folds, SB calls $1.25, Hero raises to $6.50, UTG calls $5, 1 fold

Flop: ($14.50) A :spade: 8 :heart: 4 :heart: (2 players)
Hero checks, UTG bets $7, Hero calls $7

Turn: ($28.50) 2 :club: (2 players)
Hero checks, UTG bets $18, Hero folds

Beantwoorden
Citeren
6 reacties
Vice1
Elite Grinder

4bet hij ook nog wel eens of helemaal niet? Ik weet niet wat ik van je flop play moet denken.

Aan de ene kant denk ik dat je moet cbetten op de flop anders wordt je unbalanced, maar ik denk op dit redelijk droge board hij bijna alles fold wat jij beat en called hij beter. Mssn called hij KK en QQ nog, maar meer ook echt niet. Alle junk fold hij. Gezien zijn lage foldto3bet kan hij een verdwaalde KhQh en heel misschien KhJh en QhJh in zijn range hebben. In andere woorden isoleer je jezelf vaak tegen beter.. Aan de andere kant als je nu niet cbet, dan kan hij je altijd outplayen als je 3bet en het is en Ahigh flop en je besluit te cbetten.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Als zijn range echt wijd is denk ik dat we vs een aggro reg gwn 3 streets check/call kunnen spelen

Beantwoorden
Citeren
Nivlem
Oldschool Grinder

Het probleem met een check op de flop is dat je je hand nog zwakker voor doet dan dat hij werkelijk is. (namelijk JJ/QQ/KK oid). Je tegenstander zal vrij eenvoudig door kunnen barrelen.

Daarnaast geef je hem natuurlijk ook het initiatief en heb jij geen idee waar je tegen zit.

Hoe zou je AK/AQ hier verder spelen, het zelfde? en QK?

Als je de flop check/called, denk ik ook wel dat je op een turn barrel moet folden.

Heel misschien zou je nog 1x kunnen callen en dan de river folden, hopen dat hij op geeft met zijn bluffs.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Melvin
Het probleem met een check op de flop is dat je je hand nog zwakker voor doet dan dat hij werkelijk is. (namelijk JJ/QQ/KK oid). Je tegenstander zal vrij eenvoudig door kunnen barrelen.

Is dit niet net goed? We willen toch inducen? :)

Denk dus dat dit vaak een check/call x2 of x3 is (te zien tegen welke villain) omdat ze eerder gaan bluffen dan dat ze gaan floaten op zo een flop. Zeker als hun range wijd is, denk ik dat check/Call fine is.

Hier maakte ik wel een fout door de turn te folden.

Beantwoorden
Citeren
Nivlem
Oldschool Grinder

Ja, als je dan besluit om te inducen, zul je inderdaad niet na 1 straat op moeten geven. Het probleem is dat je jezelf in een lastige situatie zet, waar je geen idee hebt of je tegenstander dus aan het bluffen is of dat hij voor value bet.

Indien je zelf gewoon c-bet, zou je echter mogelijk in de zelfde situatie kunnen komen, aangezien je met AJ ook niet 3 straten voor value kan gaan en alsnog alle straten uit positie zit.

Beantwoorden
Citeren

Wat melvin zegt klopt wel. Ik denk echter dat het met die barrels inducen als je checkt wel meevalt want als hij aware is van zn image en niet compleet overagro spewy is zal hij wel inzien dat je aan het inducen bent en niet gaat folden. Het zal wss wat afhangen van de dynamics die je op dat moment gaande hebt.

Aan de andere kant kan hij jou als nitty zien en dan zie ik hem vs jou niet echt 3 streets valuebetten met AQ dus kan je weer wel callen.

Beantwoorden
Citeren