Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL50sh - AT vs total unknown open

7 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
215 Weergaven

Is folden te weak? Call suckt ook beetje. Gewoon 3betten? :)

BB is 27/16/70h

Poker Stars $0.25/$0.50 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 2031198
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

Hero (SB): $55.00
BB: $49.85
UTG: $100.75
MP: $34.69
CO: $50.34
BTN: $59.27

Pre Flop: ($0.75) Hero is SB with T :diamond: A :heart:
1 fold, MP raises to $1, 4 folds

Beantwoorden
Citeren
6 reacties
Vice1
Elite Grinder

Je wilt 3betten voor value denk ik gezien stacksize van MP? Denk dat het met ATo te close is. Vaak mis je de flop en fold hij niet op cbets omdat het een fish is. Verder als je hit ben je niet zo heel snel blij met een AI omdat je nooit echt een goede hand flopt.

In andere woorden denk ik dat ATo te vervelend speelt OOP tegen een callingstation in een 3bet pot om het profitabel te maken.

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door RicoW
Je wilt 3betten voor value denk ik gezien stacksize van MP? Denk dat het met ATo te close is. Vaak mis je de flop en fold hij niet op cbets omdat het een fish is. Verder als je hit ben je niet zo heel snel blij met een AI omdat je nooit echt een goede hand flopt.

In andere woorden denk ik dat ATo te vervelend speelt OOP tegen een callingstation in een 3bet pot om het profitabel te maken.

refer to ATo OOP discussie #2 :)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Rogier

Oorspronkelijk gepost door RicoW

refer to ATo OOP discussie #2 :)

Was het dan ook niet eens met de conclusie bij die vorige ATo. Als je het over die deepstacked hand hebt tenminste. Had mblm zijn comment gepost en die zei ook dat we beter voor value 3betten vs fish en initiatief nemen.

Omdat villain hier MP is en dus een tightere range zou moeten hebben agree ik wel meer met een fold.

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

je kan ook op die call knop duwen, mlbls callt niks uit de blinds en fold of 3bet alles terwijl anderen wel een callrange hebben.

(ik fold ook pre omdat t een kuthand is, maar just sayin)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

emmanuel,

Hey,

I would 3bet ATo and ATs for thin value against the fish. Flop TPTK and you can value town him and if you flop an Ace you get to showdown with the best hand extremely often.

If he looks fishy, doesn't have full stack and minraises in MP I think the fish label is suitable until proven otherwise so AT becomes a value 3bet even if you flip against his calling range. You play better postflop with this initiative, while if you just call you end up check/folding too often imo.

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

zijn raisingrange vanuit MP is wrslk niet erg groot dus is t eerder een bluf3bet dan voor value maar je kan ook wel op sizing afgaan. Als je hem al groter hebt zien openen ook is dit vaker zijn zwakkere range en kan je wel makkelijker 3betten hier.

3bet > fold > flat

Beantwoorden
Citeren