Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL50sh - KJ vs reg.

10 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
206 Weergaven

hey

Stats:
19/15/150h 25% SB open. Foldto3b 50% (2/4) . 4bet 1/6
80% cbet

Preflop:
Dunno wat precies het beste is. Ik flat liever met KJs hier... QKo flat ik ook. Vs spelers waarvan ik weet dat ze loose openen in SB OF dat ze vaak 4betten zal flat ook best zijn. Vinden jullie flat of 3b hier best?

Turn:
Vrij slechte turn toch? :P

Poker Stars $0.25/$0.50 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 2038363
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

UTG: $50.00
MP: $50.75
CO: $50.50
BTN: $38.50
SB: $71.85
Hero (BB): $50.00

Pre Flop: ($0.75) Hero is BB with K :club: J :heart:
4 folds, SB raises to $1.50, Hero raises to $4.50, SB calls $3

Flop: ($9.00) 8 :spade: 2 :diamond: J :diamond: (2 players)
SB bets $5.75, Hero calls $5.75

Turn: ($20.50) Q :club: (2 players)
SB bets $13, Hero folds

Beantwoorden
Citeren
9 reacties
Vice1
Elite Grinder

Ik flat ook liever veel handen in de SB, omdat als je hit je vaak makkelijk value kan halen.

Met een 3bet verander je je hand ik een bluf omdat mensen vaak zullen gaan 4betten en het is de vraag of je met KJ wil 5betshoven. Verder zullen ze, tenzij ze fish zijn, weinig handen OOP callen waarop jij voor ligt.

Verder vind ik dat mensen te wijd en teveel barrelen in dit soort situaties. Hij zou veel Jx handen en FD's barrelen. Heel misschien zelfs ook een 8x hand. Dus ik vind de fold op de turn te weak. Als hij op de river nog bet zou ik folden.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Denk niet dat hij ooit de river checkt na deze actie :P

Hij donkte later nog eens in een 3bet pot (ook groot) en had een overpair toen dus ik denk wel dat ik hier een goede fold maak. Q is slechter dan een K imo :P (let's say dat ik J5 heb :P)

Flat is wel best preflop denk ik ja. Maybe 3betten vanaf QTo? TJo? KTo?

Beantwoorden
Citeren

Ik flat ook liefst pre. 25% is niet zo heel veel om te openen in de SB dus je hoeft niet te gek gaan doen. De reden dat ik liever call in de SB is dat je IP zit en ze grotere fouten kunnen maken postflop dan in het 3b/4b spelletje pre. Als ik dan een hand kies om te 3betten is het 1 waarmee ik broke wil pre of 1 die niet lekker speelt postflop en niet erg vind te folden op een 4bet.

Postflop snap ik niet wat hem bezielt maar flop kan je sowieso niet folden. Ik call turn ook nog. Ik verwacht niet dat hij river nog blufft dan met bv busted flushdraws. Nonsense lines zijn meestal voor value dus als hij river shipt verwacht ik gewoon dat hij weer tenminste n overpair had.
Zijn 4bets zijn dan full of shit en kan je hem makkelijk exploiten als hij dit steeds doet, want een donking range is hier best moeilijk te balancen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dunno man... Wat verwacht je dan dat hij op de turn nog heeft als bluffs? (Hij bette ook vrij snel btw). Weet niet of hij opgeeft met een missed FD op de river btw. Voelt sterk aan een grote donk en groot doorbetten..

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

je loopt tegen een nitty range preflop nog wat handen te uit zn range te filteren waardoor je waarschijnlijk OOP speelt tegen een callingrange die je dominate. not smart :P

kan je beter x/r spelen op de flop na een flat pre imo, of pre 3betten met K4s als ie veel pre f3b, zodat je nooit enorme kutspots krijgt omdat je weet dat je kicker suckt/vaak live flushdraw hebt

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

We zitten wel IP :P

Beantwoorden
Citeren

Tis hetzelfde en wat ik zei komt daarop neer. Je verandert je KJ in een bluff door te 3betten. Speelt goed IP tegen zijn range. Een hand als K4s niet -> 3bet.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

jep agree met preflop.

Maar ben je zeker van turncall? :D

Beantwoorden
Citeren

Tis meer zon GVDRETARDFUCKIT call. Een fold is zeker niet slecht en prob zelfs beter. Je moet vooral wat info hebben op waar die kerel dit mee doet want tis gewoon lolbad en exploitable eens je die info hebt.

Beantwoorden
Citeren