Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL50sh - lets play it like a nit

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
176 Weergaven

hey!

Stats:
16/13/60h 1x 3bet vs BTN. Voor de rest nog geen 3bets.

Preflop;
Normaal ga ik bijna altijd broke maar tding is dat hij echt wel INSTA 3bette en iemand die 16/13 so far speelt gaat AK/QQ maybe flatten. In ieder geval lijkt me een call op de 3bet het beste want een nit kan AK/QQ folden op een 4bet daar.

Flop:
Ook hier bet hij binnen de 2 sec. Dan moet ik al hopen QQ te zien denk ik.

Poker Stars $0.25/$0.50 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 2038369
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

MP: $115.51
CO: $89.91
BTN: $23.89
SB: $51.00
BB: $40.35
Hero (UTG): $51.50

Pre Flop: ($0.75) Hero is UTG with K :heart: K :diamond:
Hero raises to $1.50, MP raises to $5.19, 4 folds, Hero calls $3.69

Flop: ($11.13) J :club: 6 :heart: 4 :diamond: (2 players)
Hero checks, MP bets $6.27, Hero folds

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
Vice1
Elite Grinder

Ik snap je instabet argument, maar aan de andere kant vind ik dat je veel te weinig sample hebt om hier niet 4bet/broke te spelen. Ik denk dat veel spelers QQ en AK ook vaak insta3betten.

Over je gehele line: Als je deze flop c/f zit je eigenlijk weer te setminen tegen een unknown OOP. Binnen 2 sec is best lang btw :P

Ik vraag me af, meer als interesse iets: zou je in je database kunnen kijken of setminen OOP vs nits winstgevend is? Ikzelf denk namelijk vaak van.. ohhw is een spot waar ik wss verlies ga maken, maar volgens mij doe jij het wel vaker tegen nits dus ik ben benieuwd :P

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja zat indeed deels te setminen maar plande ook redelijk wat flops te callen... Tding is gewoon dat instagedoe.

Grote discussiepunt is sample indeed. Maar dan nog zou ik gwn KK flatten pre omdat ik tighte spelers niet meteen 3bet/broke zie gaan met AK/QQ maar dan nog eerder 3bet/fold

Beantwoorden
Citeren

60h is geen sample om al echt dingen over te zeggen. Ik ga zekers broke pre. Je staat gewoon voor op zn broke range. Niet vergeten dat nits gewoon slecht zijn hé... De meeste gaan gewoon standaard 3b/broke met AK tegen elke positie. Je kan probably gewoon 4betshoven om het er doen uitzien als AK want een bluffrange heeft die toch niet.

As played vind ik het echt terrible. Ik snap niet welke flops je dan wel zou gaan callen want deze lijkt me gewoon perfect. Hij gaat heus wel betbetbroke met QQ en hij cbet ook AK. Die timing argumenten zou ik met een sterke korrel zout nemen want dat wilt in mijn ogen eigelijk niets zeggen. Kheb ze even vaak zien snapcbetten met AK in 3b pot als iets anders.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ok... Damn swel nog semi-moeilijk aan te nemen hehe :P. Want heb al redelijk wat tighte mensen zien 3bet/folden met QQ/AK daar... We zijn UTG vs MP he.

Oke ja flop callen kan we ja maar wat dan? Call turn? Call river? Lijkt me ook weer stationing

Beantwoorden
Citeren