Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

QJo IP vs L/3B fish

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
178 Weergaven
noisecore
Oldschool Grinder

Zit IP dus kan hier zeker tegen 65/4 fish (77 hands) wel callen denk ik. Gewoon beetje postflop voorzichtigheid en gebruik maken van mijn positie.

Flop OESD en hij checkt dus ik bet hier 100% gewoon omdat mensen hier zoveel c/f. Fish flat en op deze moment zet ik zijn range op een hand met weak showdown value, AK, AQ , A9 oid. Turn hit ik en villaindonked vrij klein, ik turn de nuts en besluit mijn hand beetje te undereppen door te flatten ipv hier te jammen, denk dat als ik turn jam hij in een aantal Kx en misschien fishbluffs een fold kan vinden. River checkt hij en ik jam hier eigelijk men hele range omdat ik hier bijna altijd folds verwacht; en als ie wil herocallen mag ie herocallen. Beter gaat hier imho altijd betten.

PartyGaming - $0.25 NL (6 max) - Holdem - 6 players
Hand converted by PokerTracker 4

MP: $25.00
CO: $25.35
Hero (BTN): $25.22
SB: $27.10
BB: $17.93
UTG: $34.49

SB posts SB $0.10, BB posts BB $0.25

Pre Flop: (pot: $0.35) Hero has Q♠ J♥

UTG calls $0.25, fold, fold, Hero raises to $1.25, fold, fold, UTG raises to $3.00, Hero calls $1.75

Flop: ($6.35, 2 players) 7♦ 9♦ T♠
UTG checks, Hero bets $3.50, UTG calls $3.50

Turn: ($13.35, 2 players) K♣
UTG bets $5.00, Hero calls $5.00

River: ($23.35, 2 players) T♥
UTG checks, Hero bets $13.72 and is all-in, UTG calls $13.72

Beantwoorden
Citeren
1 reactie
Varune
Elite Grinder

Why hello there,

Preflop ben ik het niet geheel over eens. Ik zou een limp/raise van een fish toch meer naar nuts differentiëren. Waardoor je postflop dus in kutspots komt als je toppair oid hit, want ik denk dat je vaak outkick'd danwel tegen een overpocket zit.

Turn erin shippen of pas op river vallen beiden argumenten voor te geven.

Op de turn al omdat villian dan niet bang hoeft te zijn voor een flush op de river, denk namelijk niet dat een fish hier Kx fold. Als de flush aankomt wellicht wel. Daarnaast krijg je uiteraard dan max value van z'n flushdraws.
Nadeel is dat je z'n bluffs eruit haalt, maar ik betwijfel of hij zo'n line neemt met air.

Probleem wat ik dus ondervind is dat als op de river flush aankomt, de fish gas terug kan nemen en zelfs folden.

Beantwoorden
Citeren