Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[SH] NL50 flush paired board river bet.

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
195 Weergaven
Vice1
Elite Grinder

Villain is een 22/14/1.8.

Ik vroeg me af of de river een bet/fold is of een check behind. Want in zijn call range zit mssn nog een Ax hand, maar die zullen nooit een grote bet callen. Dus misschien een bet van $5,- oid? Of helemaal niet betten?

Poker Stars $0.25/$0.50 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 1836413
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

CO: $7.22
Hero (BTN): $50.00
SB: $50.00
BB: $71.84
UTG: $51.00

Pre Flop: ($0.75) Hero is BTN with K :diamond: T :diamond:
1 fold, CO raises to $1.25, Hero calls $1.25, 1 fold, BB calls $0.75

Flop: ($4.00) A :diamond: 4 :diamond: K :spade: (3 players)
BB checks, CO checks, Hero bets $3, BB calls $3, CO folds

Turn: ($10.00) J :diamond: (2 players)
BB checks, Hero bets $6.50, BB calls $6.50

River: ($23.00) J :club: (2 players)
BB checks, Hero bets $13.50, BB raises to $40, Hero folds

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
oscaar10
Elite Grinder

Ik vind deze sizing goed. Ik verwacht niet echt veel FH combo's in zijn range omdat ik verwacht dat hij AA, KK en AJ ( zeker tegen shorty met 14bb) preflop squeezed. Dus ik denk dat enkel KJ ( wat jij al blocked) en 44 hier jou beat hebben. Verder heeft hij gewoon vaak Ax dus iets meer dan half pot is oke.

Beantwoorden
Citeren
Vice1 Topicstarter
Vice1
Elite Grinder

Maar dan wel folden op een raise, want wat je al zegt heeft hij niet veel FH combo's in zijn range..? En 44 raised hij wss niet eens omdat het nogal een scary board is en hij niet vaak van slechter actie krijgt.

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

Ja ik fold ook wel op een raise omdat ik verwacht dat hij AJ squeezed ( hij zou het in ieder geval moeten doen) maar in de praktijk doen niet alle villains met die stats het hier. En ik kan hier geen mindere handen/blufs bedenken waar hij dit mee zou doen. Ik zie hem geen lagere flushes of Jx ( heeft hij al niet echt zijn zijn range tenzij miss een verdwaalde QJ. Tenzij jij natuurlijk reads hebt dat hij hier mindere handen kan raisen maar zonder reads bet/fold ik hier half pot.

Beantwoorden
Citeren
Schelles
Oldschool Grinder

Ik zou ook zeker niet behind checken met een flush hier, hij heeft vaker Ax dan een boat & je krijgt zeker nog wel value als je een 1/2 potbetje maakt.

Ik zou ook zeker niet iets van een $5 ofzo betten, want dan induce je hem in feite om zijn hand in een bluf te veranderen als hij niet Ax ofzo heeft. Als hij dan raiset, zit je in een kutspot ;)

Nu kun je gerust b/f spelen.

Beantwoorden
Citeren