Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

10nl AA

10 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
281 Weergaven
lomyst

Poker Stars $0.05/$0.10 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 2342367
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

BTN: $9.45
SB: $7.57
BB: $22.72
UTG: $15.01
MP: $8.90
Hero (CO): $10.00

Pre Flop: ($0.15) Hero is CO with A :heart: A :diamond:
2 folds, Hero raises to $0.30, BTN calls $0.30, 2 folds

Flop: ($0.75) 3 :club: 8 :club: 4 :diamond: (2 players)
Hero bets $0.45, BTN calls $0.45

Turn: ($1.65) T :club: (2 players)
Hero bets $1.20, BTN calls $1.20

River: ($4.05) Q :spade: (2 players)
Hero checks, BTN bets $1.95, Hero folds

villain is unknown... hoe speel ik dit?

Beantwoorden
Citeren
9 reacties

Ik vind het zo goed. Ik zie villain niet met veel slechter betten op de river dus ch/f is fine. Door de runout zullen de pairs die hij had op de flop niet meer callhappy zijn op de river dus een bet vind ik te thin.

Beantwoorden
Citeren
lomyst Topicstarter
lomyst

sorry... de runout?

Beantwoorden
Citeren
beertie1

Waarom bet je de turn?

Als je daar voor voor valeu bet dan is de river toch een blank ? en kan je toch gewoon c/c of nog een x betten ?

Beantwoorden
Citeren
Rogier

Oorspronkelijk gepost door beertie1
Waarom bet je de turn?

Als je daar voor voor valeu bet dan is de river toch een blank ? en kan je toch gewoon c/c of nog een x betten ?

value vs a lot of hands, de meeste 1pair hands zijn happy om SD te zien en betten de river niet

Beantwoorden
Citeren
beertie1

Oorspronkelijk gepost door Rogier

Oorspronkelijk gepost door beertie1
Waarom bet je de turn?

value vs a lot of hands, de meeste 1pair hands zijn happy om SD te zien en betten de river niet

Maar als je daar bet voor value waarom folden op de river ? wat verander die Q op het board ?

Beantwoorden
Citeren

De turn betten we niet alleen voor value maar ook ter protectie.

Een riverbet zou te thin zijn omdat Tx zelfs al moeite heeft om te callen nu en villain best wat flushes kan hebben. Je kan daar tegen sommigen river wel x/callen maar tegen de avg fish lijkt een x/f het beste tenzij hij klein bet.

Oke hij bet wel klein nu zo te zien. Don't mind a call maar verw8 dat hij BEish is.

Farma

Beantwoorden
Citeren
pokerboy198229

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
De turn betten we niet alleen voor value maar ook ter protectie.

Een riverbet zou te thin zijn omdat Tx zelfs al moeite heeft om te callen nu en villain best wat flushes kan hebben. Je kan daar tegen sommigen river wel x/callen maar tegen de avg fish lijkt een x/f het beste tenzij hij klein bet.

Oke hij bet wel klein nu zo te zien. Don't mind a call maar verw8 dat hij BEish is.

Farma

Tegen uknown zou ik zelf een andere lijn kiezen:
op de turn iets minder betten, en dan on river thin value betten en bij eventuele raise folden.
Als hij amateur is kan hij nu willekeurige one pair hand uitbetten
Als hij een goede speler is dan kan hij nu zelf value betten met JJ of AcQ/KcQ of
bluffen in de vorm van een value bet.

In ieder geval jij wilt sowieso niet tegen een unknown op river voor een beslissing staan. Door het kiezen van de juiste bet sizes zou ik nog zelf op river dun value betten. Jij loopt dan wel een risico dat iemand als een bluff over je heen gaat, maar ik verwacht dit soort moves niet op 10NL, meer vanaf 50NL.

Beantwoorden
Citeren

Turn minder betten is goed om je niet tegen beter te isoleren, agree daarmee.

Denk toch dat river (zelfs klein) betten te thin is hoor. Checken en is beslissing maken is niet het einde vd wereld, that's poker :P

Beantwoorden
Citeren
pokerboy198229

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist

Denk toch dat river (zelfs klein) betten te thin is hoor. Checken en is beslissing maken is niet het einde vd wereld, that's poker :P

Haha, lol ik vind hem goed, jij hebt gelijk. Af en toe probeer ik mezelf veel te makkelijk maken.

Beantwoorden
Citeren