Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 2 barrel

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
207 Weergaven

Is dit een goede spot om barrels af te vuren ?

Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $0.20(BB) IPoker
SB ($5.80)
Hero ($21.43)
CO ($24.95)
BTN ($23.57)

Dealt to Hero T♦ J♠

fold, BTN calls $0.20, fold, Hero raises to $0.80, BTN calls $0.60

FLOP ($1.70) 7♠ 5♠ A♦

Hero bets $1.20, BTN calls $1.20

TURN ($4.10) 7♠ 5♠ A♦ 8♠

Hero bets $2.80, BTN folds

Hero shows T♦ J♠

Hero wins $3.90

5 reacties
Jayrikh
Oldschool Grinder

Meh, i dont really know eigenlijk.. Ik denk dat het prima is omdat je zelf de J :spade: ook nog hebt. Kleinere kans dat hij een flush heeft gehit. Alle floats/pp folden nu wel..

Overigens cbet ik wel iets groter, dit lijkt zo'n bet van "ik ben bank voor de flush dus bet maar wat kleiner" :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

dit is bijna 2/3e pot normaal zou ik idd met een A 1.30-1.40 betten ook maar t was hier 1 van de eerste handen dus dan kon ik mooi iets minder geld insteken om te bluffen, ik had duidelijk nog niet nagedacht over turn etc want anders had ik groter gebet als ik al wist dat ik ging barrelen ;)

Denk dat je niet veel bereikt met een second barrel. Hij gaat zijn A meestal niet zomaar wegleggen hier. En veel draws komen aan.

SchinkenToni1977
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door tobiasdekker
Denk dat je niet veel bereikt met een second barrel. Hij gaat zijn A meestal niet zomaar wegleggen hier. En veel draws komen aan.

+1 Denk ook niet dat hij zijn A weg gaat leggen, bovendien kan hij best een Ace met weak kicker tot 2 pair hebben gepromoveerd op dit board, dus dan gaat hij nog minder folden. En de flush draw komt aan, en wat SC maken hier eventueel 2 pair. Onwaarschijnlijke set zal wel callen.

DeKuip
Elite Grinder

Die turnkaart is een hele goede kaart voor mee. Allerlei draws komen aan en er ontstaan ook extra draws. Als hij flop callde met SCs improven die namelijk ook.

Dus ik denk dat het juist een slechte kaart is om te barrelen omdat hij nu vermoedelijk nog minder zal gaan folden dan op de flop. Zeker omdat hij IP zit, zal hij vaak de call ook gewoon maken.

Als je zelf IP zou zitten zou ik het op het randje vinden, maar ik denk dat ik dan ook gewoon behind check op de turn en voor de freecard ga.