Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

2Nl 88 Fh

7 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
222 Weergaven

deze minraisen PF zie je wel vaker...kan ik dit met pp's best callen (zoals ik nu doe) of raisen ?
op de flop hit ik mijn set.
Ik call hier, achteraf dacht ik dat ik miss beter had moeten raisen ? Om men hand te protecten tegen FD's en mogelijke straten ?
Nu Ik op de turn mijn FH hit raise ik wel... ik had met niet verwacht aan een reraise van zijn kant.
Maar met die reraise geeft hij aan een sterke hand te hebben. Ik call dit met de intentie om op de river hem te raisen/ AI te gaan.

Even voor de duidelijkheid, ik ga ervan uit dat ik de nuts heb. (correcte veronderstelling?) Of houd je hier rekening met mogelijke straight flush/ hogere FH ?

Poker Stars $0.01/$0.02 No Limit Hold'em - 9 players - View hand 2241240
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

BTN: $2.33
SB: $1.16
BB: $2.69
UTG: $2.24
UTG+1: $1.80
UTG+2: $0.73
MP1: $2.22
MP2: $2.06
Hero (CO): $2.29

Pre Flop: ($0.03) Hero is CO with 8 :diamond: 8 :club:
3 folds, MP1 raises to $0.04, 1 fold, Hero calls $0.04, 2 folds, BB calls $0.02

Flop: ($0.13) T :spade: 8 :spade: 3 :heart: (3 players)
BB checks, MP1 bets $0.04, Hero calls $0.04, BB folds

Turn: ($0.21) T :diamond: (2 players)
MP1 bets $0.04, Hero raises to $0.12, MP1 raises to $0.60, Hero calls $0.48

River: ($1.41) 9 :spade: (2 players)
MP1 bets $1.54 all in, Hero calls $1.54

Beantwoorden
Citeren
6 reacties
ssacr
Poker Player

Of je pre callt of raist hangt af van de stats van je tegenstander, beiden kan imo. Zal hier zelf alleen vaak wel raisen ivm folds, makkelijker postflop spel.

De flop geeft een flushdraw naast je set en ik denk dat je moet raisen daar. Om te verdedigen en om de pot op te bouwen. Op de turn hit je wel je FH, je mist niet ;). Nu heb je waarschijnlijk de nuts. Hij bet wel erg klein, je raise is goed. Kan net zo goed gelijk AI op zijn 4 bet, hij lijkt gretig en callt vast.

Als je hier alsnog verliest van een hogere FH of een straightflush is dat gewoon pech, niks aan te doen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

hm, ok:)

Excuses, hit ipv mis natuurlijk :P

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

straight flush?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door ssacr
straight flush?

Quads 10'en :P

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Hoi,

Pre fine. 88 is te zwak om voor value te raisen tegen unknown. Gewoon setminen dus. Flop ga ik sowieso raisen multiway met mogelijke draws. As played is turn fine. Je kan ook meteen jammen, zal niet veel uitmaken want hij heeft hier vaak 10x. River fine.

En ssacr het is een 3bet op de turn, geen 4bet haha.

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

Die haha klinkt een beetje cynisch. Verder vind ik dat je met 88 niet per se hoeft te callen pre. Als je dat wel altijd doet is dat ok wat mij betreft.

Beantwoorden
Citeren