Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

2Nl Qq

9 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
219 Weergaven

Hallo

Ik heb nu al ongeveer 1000 handen gespeeld en merk wel wat verbetering in mijn spel, maar toch zit ik nog op veel momenten met een paar vragen. Een voorbeeld was deze hand : moest ik op de turn doorbetten of is het ok dat ik de turn gecheckt heb aangezien er een straightdraw lag?

Known Players:
UTG3: $0,28 - 14 bb
MP1: $1,65 - 83 bb
MP2: $2,00 - 100 bb
MP3: $6,03 - 302 bb
CO: $2,07 - 104 bb
BU: $1,86 - 93 bb
SB: $2,00 - 100 bb
BB: $1,85 - 93 bb

0,01/0,02 No Limit Hold'em (8 Handed)
Hand recorder voor deze hand:PokerStrategy.com SideKick 1.1.711.2

Preflop: Hero is BB met Q♥, Q♣
SB posts small blind ($0,01), Hero posts big blind ($0,02), UTG3 folds, MP1 calls, MP2 raises to $0,10, MP3 calls, 3 folds, Hero calls, MP1 folds

Flop: ($0,33 - 16.50 bb) 7♣, 5♥, 4♠(3 Spelers)
Hero bets $0,23, MP2 folds, MP3 calls

Turn: ($0,79 - 39.50 bb) 8♣(2 Spelers)
Hero checks, MP3 checks

River: ($0,79 - 39.50 bb) 9♠(2 Spelers)
Hero bets $0,55, MP3 calls

Beantwoorden
Citeren
8 reacties
divvie
PokerStrategist

Hey,

Preflop: Wat gaat er hier fout? QQ is een monsterhand waarmee je niet wil slowplayen en OOP zonder initiatief multiway naar een flop wil gaan, helemaal niet op nl2. Dus: Squeezen! Mag het gerust 0.40c maken aangezien mensen op nl2 toch geen foldknop kennen.

Flop: Donk vind ik dan wel weer ok hier, aangezien elke kaart die met dit board connect erg kut voor je is en je hier op de flop nog vaak voor ligt. Turn is dan zon lelijke kaart, maar ik speel hier b/f, als hij raist ben je erg vaak beat. Als ik check en hij bet heb ik geen flauw idee waar ik sta, aangezien er ook een kans is dat hij slechtere handen gaat uitbetten. Nu je turn checkt check ik river ook, helemaal op deze kaart wat nog meer connect en er nu ook aardig wat vage 2p combis mogelijk zijn en ik 7x/5x etc niet meer zie callen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Preflop kon ik inderdaad raisen, maar ik was bang dat de hand dan afgelopen zou zijn...

En op de river heb ik gebet omdat ik dacht dat hij toch niets had aangezien hij toch maar checkte op de turn en die speler normaal bijna alles bet (speelde zeer aggressief en loose).

Zijn dit goeie redeneringen :P?

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Met zulke monsterhanden moet je op de micros zsm het geld naar het midden krijgen. En tja zijn turn check, kan idd niks zijn maar hij kan ook eens iets slowplayen. Iig als hij niks zou hebben, dan wordt het toch ook lastig value halen uit niks? Nu jij river zo groot bet zie ik een 7x/5x niet echt meer callen, want die zijn en bang voor de 8 en 9 op tafel + de straightmogelijkheden. Ik kan het ook mis hebben dat mensen op nl2 zo slecht zijn dat ze echt elk paartje afcallen want ik speel daar niet meer. Iig zo zou ik het zien. Wat had hij?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Bedankt voor je antwoord ! Waren inderdaad geen goeie zetten om value uit te halen.

Ik had de hand gewonnen dus kon ik zijn hand niet zien...

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Np :). Als het goed is kun je de hand toch opnieuw zien in de replayer? En daar staat als het goed is zijn hand ook in.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hij had pocket 10 :)

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Ok. En btw welkom op het forum! Helemaal over het hoofd gezien dat je hier nieuw bent :facepalm: Kijk hier gerust rond en stel je anders voor in de voorstel sectie als je het leuk lijkt. Blijf iig handjes posten om aan je spel te werken! Gl! :)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Pokerstrategy is tot zover een aangename ervaring geweest :D

Beantwoorden
Citeren