Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

2NL QQ drawy flop

6 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
189 Weergaven

Met mijn overpair en OESD raisde ik zijn bet.
Hand ok? Of loopt het ergens mis? Toon ik zwakte door op de turn niet te betten ?

Poker Stars $0.01/$0.02 No Limit Hold'em - 9 players - View hand 2237147
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

BTN: $2.75
SB: $4.00
BB: $2.95
UTG: $1.14
UTG+1: $2.18
UTG+2: $1.93
MP1: $2.06
MP2: $1.96
Hero (CO): $4.00

Pre Flop: ($0.03) Hero is CO with Q :diamond: Q :heart:
5 folds, Hero raises to $0.08, 2 folds, BB raises to $0.26, Hero calls $0.18

Flop: ($0.53) T :club: 9 :heart: J :heart: (2 players)
BB bets $0.24, Hero raises to $0.92, BB calls $0.68

Turn: ($2.37) 9 :diamond: (2 players)
BB checks, Hero checks

River: ($2.37) 6 :spade: (2 players)
BB bets $1.06, Hero calls $1.06

Beantwoorden
Citeren
5 reacties
ninjaconsul
Oldschool Grinder

Hey wcarharttw

Heb je enige reads of is villain unknown?

Preflop: Jullie zitten beiden bijna 150BB diep, dus als villain ergt tight driebet, begrijp ik wel dat je QQ wil callen en niet 4bet broke gaan. Op welke range zou jij villain hier zetten?

Flop: Ik vind je raise niet goed. Als je preflop enkel callde, is het omdat je villains range erg sterk inschat. Ik ga daar in deze beoordeling dan ook van uit Op deze flop lig je dus sterk voor tegen AK, AQ, (AJ?) of heb je nog een paar outs tegen AA, KK, JJ, TT. KQ is ook nog mogelijk. Je hand is goed, maar je gaat niet veel gecalld worden door zwakker, (tenzij BB zeer slecht is). Ik denk niet dat je hier echt voor value kunt raisen of je hand moet protecten. (enkel een Q is een slechte kaart, en daarvan block je er al twee)

Turn: Natuurlijk toon je zwakte. Is villain een totale maniac die bij het minste teken van zwakte gaat bluffen?

River: Ik denk wel dat je kunt folden. Ik zie nu niets in zijn valuerange die jij verslaat. Met je raise op de flop, gaat hij ook niet veel bluffs meer hebben.

conclusie: Je verandert op elke straat van gedachte. Probeer zijn range in te schatten en de beste actie tegen die range te vinden.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ok,
slecht gespeeld!
PF zet ik heb idd op KK AK AK daarom call ik en wil ik niet broke!

Met deze flop, flop ik (dacht ik) een goeie hand !
Daarom raise ik hier!

Turn wist ik het niet meer en river callde ik omdat ik vond dat hij op turn zwakte toonde...maarja! Slechte hand van mij !!

Wat stel je dan voor op de flop ?
Is call oke?
Als hij op turn bet en ik hit men straat niet fold ik dan ? (er van uitgaande dat hij 2/3de pot bet ong)

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

Mooie analyse ninjaconsul.

@wccarharttw: Je moet de hele line van de hand samen bekijken en dan antwoord geven op de vragen die gesteld worden. De vragen die je stelt zijn imo al beantwoord. Als je er niet uitkomt dan krijg je vast wel antwoord. Dit is een mooie om van te leren, zelf een beetje puzzelen is daarvoor beter.

Beantwoorden
Citeren
ninjaconsul
Oldschool Grinder

Flop is een call.

Bij een check van zijn kant op de turn bet je de turn. Halfpot is meer dan genoeg.
Bij een niet te grote bet op de turn kun je nog niet opgeven. Soms lig je nog wel voor en je hebt nog outs.
Als hij ook nog de river bet kun je tegen een tighte microstakes speler folden.

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door ninjaconsul
Flop is een call.

Bij een check van zijn kant op de turn bet je de turn. Halfpot is meer dan genoeg.
Bij een niet te grote bet op de turn kun je nog niet opgeven. Soms lig je nog wel voor en je hebt nog outs.
Als hij ook nog de river bet kun je tegen een tighte microstakes speler folden.

Denk persoonlijk dat je hier minder van leert dan van het vorige antwoord. Zijn wel de antwoorden, maar hoe die tot stand komen is waar het om gaat. Dit is een mooie hand daarvoor.

Beantwoorden
Citeren