Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 39s as freeplay

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
209 Weergaven
scharkfood
PokerStrategist

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (8 handed)
Known players:
[tg]BU$4.57:///////;SB$1.80:///////;BB(Hero)$0.35:///////;UTG2$0.35:///////;MP1$1.91:///////;MP2$2.02:///////;MP3$8.35:///////;CO$0.36:///////;[/tg]
Preflop: Hero is BB with 3:c, 9:c.
UTG2 folds, MP1 calls $0.02, 4 folds, SB calls $0.01, Hero checks.

Flop: ($0.06) 3:h, 9:h, 2:c (3 players)
SB checks, Hero bets $0.06, MP1 calls $0.06, SB folds.

Turn: ($0.18) A:s (2 players)
Hero all in of checken voor veiligheid met de straightkans ???

5 reacties

Je houdt na de flop nog een stack van 0,35 - (0,02 + 0,06) = 0,27$ over in een pot van 0,18$ Als je nu 2/3 pot set, voor value, moet je 12 cent inzetten. Ik zou 0,12$ om vervolgens op de river all-in te komen

Hey scharkfood,

Preflop is standaard, uiteraard gaan we hier voor de freeplay.

We hitten two pair, en na een freeplay (zeker ook omdat je 2 tegenstanders hebt en het board drawy is) betten we potsized. $0,06 is dus goed. MP1 callt.

Op de turn valt een A, is niet zo gevaarlijk. Kleine kans dat iemand nu hogere two pair heeft. Zoals DeKidPoker al netjes heeft berekend heb je nog $0,27 over, de pot is $0,18. Nog maar 1 tegenstander over, dus 2/3 betten is voldoende. Dat is $0,12, wat minder dan de helft van je stack is. Zodoende zou je bij een call op de river all-in gaan, of je gaat all-in als Mp1 hier op de turn raiset.

Echter zou hier pushen ook zeker te verdedigen zijn. $0,12 is namelijk bijna de helft van je stack, scheelt niet veel. Iemand met 45 heeft een straight gehit, maargoed, die kans is vrij klein. Je hebt nu nog een mooie hand, maar er zijn veel kaarten die je niet wil zien. Denk aan een 4, misschien een 5, elke :heart:, misschien ook geen A als iemand nu z'n A heeft gehit. Daarbij zit je uit positie, en als je wordt gecalled zul je vrijwel altijd je laatste geld naar het midden schuiven. Dus misschien wel beter om dat op de turn al te doen.

Gerv
Elite Grinder

Ook al speelt met +EV tegen je als je hier $0.12 op de Turn bet, ik neem liever dat risico om meer value te krijgen dan wanneer ik gewoon shove op de Turn hopend dat ie een sukkel is en called met een rare hand.

Mensen op 1 hand zetten is meh, ofcourse heeft 54 hem nu maar er zijn gigantisch veel andere handen die ie kan hebben incl. peel handen.

Dus ik bet gewoon $0.12 en jam river wanneer hij called. Als ie raised op de Turn jam ik het er gewoon ook in!
- Gerv

scharkfood Topicstarter
scharkfood
PokerStrategist

Heb het er inderdaad ingesmeten op de turn na een reraise en ben tegen 4-5 gelopen. Dacht dat ik te aggressief geweest was. Thx.