Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

6 max zoom 2nl

8 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
172 Weergaven
valuebet45
Poker Player

PokerStars Zoom No-Limit Hold'em, $0.02 BB (6 handed) - PokerStars Zoom Converter Tool from http://nl.flopturnriver.com/Hand-Converter.php

Button ($2.17)
Hero (SB) ($2.40)
BB ($1.89)
UTG ($1.09)
MP ($3.12)
CO ($4.39)

Preflop: Hero is SB with A, K
1 fold, MP raises to $0.12, 1 fold, Button calls $0.12, Hero raises to $0.70, 1 fold, MP calls $0.58, 1 fold

Flop: ($1.54) 5, 2, 10 (2 players)
Hero checks, MP bets $0.74, Hero raises to $1.70 (All-In), MP calls $0.96

Turn: ($4.94) 10 (2 players, 1 all-in)

River: ($4.94) 8 (2 players, 1 all-in)

Total pot: $4.94 | Rake: $0.17

Results below:

Spoiler

Hero had A, K (one pair, tens).
MP had Q, Q (two pair, Queens and tens).
Outcome: MP won $4.77

ik vond zijn 6 bb raise vreemd.
raise word gecalld dus daarom mijn re-raise om te isoleren.
Op de flop heb ik gigantisch veel outs vandaar mijn shove.

Hand goed gespeeld?

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Ik vind je 3bet huge. Het is veel beter omdat like 50 cent te maken. Zo zorg je ervoor dat je wat post flop manoevreer ruimte hebt. Ik denk dat je flop wel okay speelt. Je hebt overcards en je hebt flush draw dus idd massive, ik verwacht neit zo snel een set van villain, ik denk dat je het tegen overpairtjes opneemt. En dan zou je het well played hebben. Maar probleem van de flop blijft de kleine stack to pot ratio, als preflop wat kleiner was geweest had je de flop kunnen callen en turn kunnen callen om een shove over te houden op de river, nu heb je die manoevreer ruimte niet want elke turn shoved villain praktisch.

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan
PokerStrategist

3bet is idd wat groot. Zou de flop gewoon zelf uitkomen als er als die behind checked krijg je waarschijnlijk n iet zoveel actie meer als er een schoppen valt of iets dergelijks.

Beantwoorden
Citeren

Pre squeeze is goed , maak het alleen wel wat kleiner ~$0.55. Flop vind ik x/c als hij jammt of x/r als hij bet goed omdat als je zelf jammt hij al zijn air zal folden, dit gaat hij nu vaak betten. En het geld gaat er tegen Tx of 77+ oid toch wel in.

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan
PokerStrategist

Hey ga je hier altijd gelijk jammen?

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door OmdatHetKan
Hey ga je hier altijd gelijk jammen?

X/jam lijkt me beter dan x/c omdat mensen toch niet 2x bluffen met non-pairs (buiten FD) en hij mogelijks met een FD een free river kan nemen wat we niet willen.

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan
PokerStrategist

Ik bedoelde eigenlijk als je zelf gelijk gaat jammen.. Zou een normale cbet hier niet gewoon goed zijn?

Beantwoorden
Citeren

Zou niet zelf jammen maar gwn std cbet vuren als we cbetten

Beantwoorden
Citeren