Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

75s in SB

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
168 Weergaven
Horemanske
PokerStrategist

Maybe een beetje loose,maar toch effe bekijken.

Pre raise ik ,krijg een call van BB.
Maak een standaard c-bet op flop bijna 3/4 pot krijg terug een call,is normaal want villian had 0% fold to c-bet.

Op de turn hit ik mijn second pair.Maak opnieuw een bet maar denk dat ik deze hier minstens 1.10 had moeten maken.

Op de river komt straight aan ik check en villian maak hier een bet van +-70%.

Had ik river toch moeten betten of is het hier c/f?

Poker Stars $10.00 No Limit Hold'em - 4 players
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

Hero (SB): $14.11 - VPIP: 20, PFR: 16, 3B: 7, AF: 1,9, Hands: 55683
BB: $10.32 - VPIP: 24, PFR: 18, 3B: 6, AF: 1,3, Hands: 144
CO: $7.57 - VPIP: 29, PFR: 5, 3B: 0, AF: 1,2, Hands: 41
BTN: $8.34 - VPIP: 25, PFR: 21, 3B: 9, AF: 0,0, Hands: 72

Pre Flop: ($0.15) Hero is SB with 7 :spade: 5 :spade:
2 folds, Hero raises to $0.30, BB calls $0.20

Flop: ($0.60) 6 :spade: 5 :diamond: T :heart: (2 players)
Hero bets $0.40, BB calls $0.40

Turn: ($1.40) 7 :club: (2 players)
Hero bets $0.90, BB calls $0.90

River: ($3.20) 4 :club: (2 players)
Hero checks, BB bets $2.20, Hero??

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
RAU4ever
PokerStrategist

Ik vind pf een fold. De bb is niet een speler die heel erg tight is. Om dan 75s OOP te gaan spelen vind ik naar. Je komt gewoon te vaak in moeilijke beslissingen, zoals deze. Dat is niet profitabel.

Ik vind het een beetje moeilijk om hem op een range te zetten. De straights zijn niet zo heel erg talrijk: 87s (3 combinaties) en 43s (4 combinaties). Maar wat dan wel? Het enige wat je wel beat zou iets als AT zijn of iets als 65 (ook niet zo talrijk). Heb geen idee of AT hier nog een keer gaat betten. Vast niet altijd. De rest van de valuehanden hebben je beat. Natuurlijk check je de river wel en laat je daarmee zien dat je geen straat hebt. Misschien dat hij de turn ook niet heeft willen opgeven en aan het dubbelfloaten is? De kans daarop lijkt me ook niet zo heel erg groot.

We hebben wel mooie odds. 28.5% equity nodig. Bij een range als ATs (dus 25% van de tijd AT bet river), sets, 87s,43s en 65s hebben we net genoeg equity om te callen.

Wat voor mij doorslaggevend is, is dat de opp post-flop een tendency heeft laten zien om niet op te willen geven. Daarnaast de goede odds voor deze call. Denk dat je net weg kan komen met een call hier.

Beantwoorden
Citeren

Hey,

Ik had je handje in je blog al beoordeeld.

PF is open wel goed maar ik vind een fold ook goed, zeker als je postflopspel niet zo solid is.

Postflop vind ik gewoon dikke prima buiten iets te kleine betsizing. X/f river

Farma

Beantwoorden
Citeren