Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] AK 0.05/0.1 (20-50BB max)

5 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
156 Weergaven
TimPS
Oldschool Grinder

$0.05/$0.10 No Limit Holdem
PokerStars
5 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
UTG smiley69222 ($7.20)
CO Hero ($10.30)
BTN *Máté_AA_* ($5.88)
SB kikijckiki ($5)
BB Butyl Rubber ($2.31)

Pre-Flop: ($0.15, 5 players) Hero is CO K♣ A♦
1 fold, Hero raises to $0.30, *Máté_AA_* calls $0.30, 2 folds

Flop: 10:diamond: 9♠ K♥ ($0.75, 2 players)
Hero bets $0.65, *Máté_AA_* calls $0.65

Turn: 8♣ ($2.05, 2 players)
Hero bets $1.85, *Máté_AA_* goes all-in $4.93, Hero ??

Wat denken jullie hiervan? Preflop was het standaard raisen naar 3BB, omdat de tafel erg tight was en ik wel wat actie wilde met AK. Op de flop heb ik natuurlijk schrik voor QJ, maar bet niettemin om te zien wat hij doet. De turn verandert niets (7j was not likely), ik bet weer en hij instashoved. Call of niet?

4 reacties
SnijderMan
PokerStrategist

Ik zou 'm hier folden, je ziet m.i. te vaak 2 pair, straat of een set

Ik vind dit close, maar toch een fold. Als je het op de turn 1.50 maakt is het overigens al een stuk makkelijker. Je hoeft niet zo huge te betten als je je tegenstander toch wel All-in krijgt op de river (als je dat zou willen). Het is ook niet dat je enorm moet protecten want alle draws zijn al aangekomen.

Als je dit gaat folden was er weinig reden om de turn te betten.

Je wilt duidelijk geen value voor heel zijn stack als je daarna voor goede odds gaat folden en je moet niet beschermen behalve tegen 87 en daar is je equity al niet zo geweldig tegen.

Dus gegeven dat je turn bet is dit een call, omdat je de turn normaal gezien alleen bet als je zijn stack wilt. Anders check je beter

Gerv
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door nonnemingere
Dus gegeven dat je turn bet is dit een call, omdat je de turn normaal gezien alleen bet als je zijn stack wilt. Anders check je beter

Ja dus op de turn moet je al beslissen waar je heen wilt gaan vanwege zijn stack
Ik check de Turn liever omdat ik hier KJ/KQ zie spazzen of een random bluff