he DenVroeger! speel je hier zonder stats? stats zouden de hand namelijk al een stuk makkelijker maken. meestal zijn utg raises wel vrij sterk, uitgaande van een unknown zal utg+1 hier iets van AJ+ en iets van 66+ openen. utg+2 zal hier zelden een hele sterke hand hebben (zoals KK, AA) want die zou hij vaak wel 3betten preflop.
jij hebt vervolgens de keuze om hier utg+1 zijn raise te flatcallen (met als nadeel dat je dan vaak in een pot met 4 of 5 mensen terecht komt) of zelf te 3betten. als je hier 3bet moet het wel een stuk groter dan 0,50$. ik maak het hier rond de 0,80$. doordat utg+1 jouw 3bet slechts callt zie ik hem hier ook niet snel AA of KK vasthouden, want die zou hij wel 4betten. stats zouden hier echter wel handig zijn, want als villian bijvoorbeeld nooit 4bet dan zou hij AA of KK weer wel gewoon kunnen callen, in plaats van hier 4bet/broke te spelen.
na de call van utg+1 besluit utg+2 gaat nu opeens allin te gaan, maar gezien zijn relatief kleine stack van 2,32 hoef je daar niet heel bang van te zijn. je kan hier utg+2 zijn allin echter niet gewoon callen. je moet hier dus kiezen of om allin te gaan, of te folden. als je namelijk alleen callt en utg+1 zou ook slechts callen, dan moet je zonder A of een K op de flop alsnog moeten folden, terwijl er al zoveel geld in de pot zit..
gezien het vreemde spel preflop zou ik kiezen om hier gewoon allin te gaan, omdat beide spelers voor je niet erg sterk overkomen door de manier van spelen. je zal hier vaak tegen AK, JJ en QQ aanlopen. AA en KK lijkt niet heel logisch, maar ook daar zal je hier nog wel eens tegen aanlopen, omdat je op de lage limieten spelers nou eenmaal wel eens gekke dingen doen. achteraf beide villian natuurlijk wel even een note geven, zodat je weet hoe ze hun handen spelen in deze situatie..