Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

AKo AI

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
140 Weergaven
Steamless
PokerStrategist

Fold pre?

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
[tg]UTG2$3.38:///////;MP1$2.00:///////;MP2$6.54:///////;MP3$7.05:///////;CO$7.10:///////;BU$5.00:///////;SB$5.95:///////;BB (Hero)$8.86:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BB with K:s, A:d.
UTG2 folds, MP1 raises to $0.15, 2 folds, CO raises to $0.45, 2 folds, Hero calls $0.40, MP1 raises to $2.00, CO raises to $7.10, Hero calls $6.65.

Flop: ($16.22) 2:h, 3:d, 2:d (3 players)

Turn: ($16.22) 9:h (3 players)

River: ($16.22) 5:d (3 players)

Final Pot: $16.22.

Results follow:

Spoiler

CO shows two pairs, jacks and twos(J:d J:s).
MP1 shows two pairs, queens and twos(Q:h Q:c).
Hero shows a pair of twos(K:s A:d).

MP1 wins with two pairs, queens and twos(Q:h Q:c).

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
RAU4ever
PokerStrategist

Op het einde sowieso een fold. Iemand zal daar minstens KK hebben en waarschijnlijk AA, gok ik en dan is je equity gewoon niet goed.

Aan het begin weet ik het niet zo goed. Je hebt uit EP een raise en die wordt ge3-bet door CO. Dat zijn doorgaans natuurlijk wel sterke ranges. Als je daar gaat 4-betten, dan isoleer je jezelf tegen beter. Dus dat lijkt me niet goed. Flatten zal nog wel kunnen, al zou ik dan sowieso folden tegen verdere raises. Dus dan zou ik $0.45 callen en verderop folden.

Beantwoorden
Citeren
Steamless Topicstarter
Steamless
PokerStrategist

Thx!

Ik volg je mening. Had net een paar k*thanden te verwerken gekregen. Beetje tilt call dus dit.

Beantwoorden
Citeren

Wat 3bet de gemiddelde speler op deze stake zoal tegen MP. Als mensen over het algemeen nitty/passive zijn vind ik een fold goed.

Als MP een fish is zal ik callen.

Zonder meer info denk ik dat een 4bet/fold oke is. We hebben blockers obv en we liggen dik achter tegen een 5bet van KK+.

Iig is het een fold nadat beiden AI gaan.

Farma

Beantwoorden
Citeren

Btw, dat hij JJ in COvMP 3bet vind ik zeker notewaardig. Is pretty bad tenzij MP fishy is of niet tegen 3bets fold.

Is zo moeilijk te beoordelen allemaal zonder stats. Maargoed ik denk dat 4bet/fold met deze stacksizes zeker goed is.

Beantwoorden
Citeren